حمله تند خداد عزیزی به حاج صفی/ برخی‌ آبروی جامعه فوتبال را بردند



عزیزی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که برخی‌ها با رفتارشان در مجمع انتخاباتی و رای خود آبروی جامعه فوتبال را بردند، گفت: مدیران گذشته، فدراسیون را به باتلاقی تبدیل کردند که همه را با خود به پایین می‌کشد. 

به گزارش ایرنا، خداداد عزیزی روز یکشنبه در حاشیه دیدار رسانه ورزش با پیشکسوتان فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دیدار یاد بود «علی انصاریان» و «مهرداد میناوند» بود که خوشحالم باز هم یاد این دو مرحوم گرامی‌داشته شد.

 

وی در خصوص ندادن میزبانی به تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه‌های کشورمان، افزود: این یک مساله طبیعی است و نهایت ضعف فوتبال ایران را نشان می‌دهد. شنیده‌ام در کنفدراسیون آسیا دارای کرسی هستیم که معلوم نیست چه کاربردی دارد. تیم ملی ایران باید سه دیدار را در خانه انجام می‌داد که به ‌راحتی میزبانی را به بحرین دادند و باشگاه‌های ما نیز میزبان نشدند. فکر می کنم با این شرایط چند وقت دیگر در بازی‌های لیگ برتر خودمان هم دخالت کنند و مجبور شویم در زمین خاکی بازی کنیم.

 

ستاره سال‌های گذشته فوتبال ایران، تصریح کرد: اینها از ضعف مدیریت در فوتبال ایران است و حالا هرچقدر دوستان مدیر ما صحبت کنند، سودی ندارد. این آقایان اصلا مدیر نیستند و حالا زحمت بکشند و حق تیم ملی را بگیرند.

 

عزیزی در مورد تغییرات در فدراسیون، اظهار داشت: شناختی از رییس جدید فدراسیون ندارم. در زمان قبلی‌ها که اتفاق مثبتی رخ نداد و طبق گفته «علی کفاشیان» که خودش سال‌ها مسوولیت را برعهده داشت، فدراسیون به باتلاق تبدیل شده است. این دوستان می‌گفتند فدراسیون پنج ستاره هستیم؛ ما که چیزی از این ستاره‌ها ندیدم. با حرف زدن چیزی درست نمی‌شود و عمل کردن مهم است.

 

وی گفت: متاسفانه عده‌ای از فوتبالی‌ها در مجمع رفتار خجالت‌آوری داشتند. آنها سال‌ها در تیم ملی پشت سر «علی کریمی» وارد زمین می‌شدند و صبح مجمع هم شانه او را بوسیدند و به فرد دیگری رای دادند. آنها با رفتار خود آبروی خانواده فوتبال را بردند. دوست داشتم «علی کریمی» رییس شود تا فساد از بین برود. او سابقه مشخصی در فوتبال دارد و از جنس این رشته است.  

 

عزیزی در پاسخ به این سوال که آیا حاضر است به فدراسیون کمک کند؟ عنوان کرد: چه کمکی داشته باشم. من جایی برای پول و پست نمی‌روم و باید حرفم خریدار داشته باشد. مثل برخی‌ها نیستم که به جلسه بروم و فقط نگاه کنم و هرچه آقایان می‌گویند را تایید کنم. مدیران ما فوتبالی نیستند و شناختی ندارند.

 

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود فوتبال نیاز به افرادی سیاسی دارد تا پشت پرده بتوانند برای حق کشورمان لابی کنند، گفت: این همه سال سیاسون در فوتبال بودند و دوست دارم بدانم چه کاری انجام داده‌اند. مگر همین‌ها نبودند که همه میزبانی‌ها از ما گرفته شد؟ اگر «علی کریمی» لابی سیاسی بلد نیست حداقل در فوتبال جهان و آسیا شناخته شده است نه مثل برخی که حتی محل سکونت خودشان نیز شناخته شده نیست.

 

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: فوتبال ایران را به باتلاق تبدیل کرده‌اند و همین شرایط ادامه خواهد داشت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------