گروگانگیری در خانه دی ماریا و ترک ورزشگاه با چشمان اشکبار



لوشامپیونه فرانسه,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
دیدارهای هفته بیست‌و‌نهم لوشامپیونه فرانسه با شکست مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در دیداری خانگی برابر تیم نانت به پایان رسید. 

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی از هفته بیست‌و‌نهم لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن میزبان نانت بود و این بازی را با نتیجه 2 بر یک به میهمان خود واگذار کرد.

 

بعد از تساوی لیل صدرنشین در خانه موناکو، همه چیز مهیا شده بود تا پاریسی‌ها با کسب پیروزی خانگی به صدر جدول رده‌بندی صعود کنند اما آنها با وجود پیش افتادن از میهمان خود با گلی که یولیان دراکسلر در دقیقه 42 به ثمر رساند، بازی را واگذار کردند. برای نانت ابتدا راندال کولو در دقیقه 59 کار را به تساوی کشاند و پس از او موزس سیمون در دقیقه 71 گل برتری را به ثمر رساند.

 

به این ترتیب PSG‌ با قبول هفتمین شکستش در این فصل 60 امتیازی ماند و فرصت صعود به صدر جدول را از دست داد. تیم نانت اما با کسب هفتمین بردش در این فصل 27 امتیازی شد و با یک پله صعود به رده هجدهم جدول رسید.

 

 پاری‌سن‌ژرمن,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 خانه بازیکن آرژانتینی پاری سن ژرمن با دستبرد خشونت بار سارقان همراه شد. 

 

جی پلاس، در بازی میان پاری سن ژرمن و نانت، آنخل دیماریا در نیمه‌ی دوم این دیدار تعویض شد و به سرعت ورزشگاه پارک دو پرنس را ترک کرد. گفته می‌شود که این تعویض به خواست پوچتینو نبوده بلکه دستور از بالا آمده و ناصر الخلیفی، مالک قطری باشگاه پی اس جی توسط یک واسطه به پوچتینو گفته که دیماریا را تعویض کند چرا که اتفاق بدی برای او افتاده که نیاز به رسیدگی دارد.

 

آنخل دیماریا هم هنوز وقتی که در زمین بود، از روی نیمکت پی اس جی از اتفاق بدی که برایش افتاده با خبر شد و سریعا زمین را ترک کرد و در مسیر رختکن اشک هایش جاری شد چرا که خبر رسیده بود که منزل او مورد حمله‌ی سارقان قرار گرفته و با گروگان گرفته شدن اعضای خانواده‌اش، سرقتی وحشیانه از منزل او صورت پذیرفته است.

 

به نظر می‌رسد که از خانه‌ی یکی دیگر از بازیکنان پاریسن ژرمن هم سرقت شده است اما سرقت منزل دیماریا بسیار خشونت بار صورت پذیرفته و به همین علت دیماریا به سرعت زمین را ترک کرده است و گریه‌اش درآمده است.

 

در واقع به گفته رسانه های فرانسوی، سارقان با بستن اعضای خانواده‌ی دیماریا و گروگان گرفتن آن‌ها، کار دزدی و سرقت خود از خانه را انجام داده اند.

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------