آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

گواردیولا:همه بازیکنانم خوب بازی کردند/ زیدان: شایسته صعود به دور بعد بودیم



  گواردیولا,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
پپ گواردیولا از عملکرد بازیکنانش در خطوط مختلف در مصاف با بورسیامونشن گلادباخ به نیکی یادکرد. 

 به گزارش فارس، پپ گواردیولا همانند بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل بورسیامونشن گلادباخ برنده نشان داد.

 

منچسترسیتی او موفق شد مثل بازی رفت ۲ بر صفر در بازی شب گذشته برنده شود و به یک چهارم نهایی صعود کند.

 

سرمربی اسپانیایی گفت:ما چه در مرحله گروهی و چه در مرحله یک هشتم نهایی، خواستار این بودیم که صعود کنیم.

 

وی افزود:پس از وقفه ایی که به خاطر برگزاری مسابقات ملی خواهیم داشت، زمان بیشتری داریم تا در مورد مراحل بعدی این جام بیشتر فکرکنیم. اما به هرحال حالا در جمع ۸ تیم پایانی جام هستیم.

 

گواردیولا ادامه داد:امیدواریم بتوانیم بازهم به خوبی با حریفان رقابت کنیم.من همیشه این حس را دارم که اگر شایسته باشی، صعود می کنی.

 

گواردیولا همچنین در مورد بازیکنانش گفت:دیاس و استونز قدمی باورنکردنی برای تیم برداشتند. همه بازیکنانم و نه فقط آنهایی که در عقب زمین بودند، یا مهاجمان و هافبک، همه و همه خوب بازی کردند. واقعا مهم است که ما با استفاده از توپ به عنوان یک تیم خوب دفاع می کنیم

 

در این پیکار دبروینه ۱۲ و گوندوغان ۱۸ برای سیتیزن ها گل زدند.

 

 زیدان: شایسته صعود به دور بعد بودیم/ هنوز راه زیادی در لالیگا و لیگ قهرمانان پیش‌رو داریم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد شاگردانش در دیدار با آتالانتا که منجر به صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد، ابراز رضایت کرد.

 

 زین‌الدین زیدان که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شدند در دیداری خانگی با نتیجه ۳ بر یک بر آتالانتا غلبه کنند و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری ۴ بر یک جواز حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها را کسب کنند، پس از این بازی گفت: بازی خوبی بود، آتالانتا هم عالی کار کرد، ولی ما به لحاظ دفاعی عالی بودیم. هر موقع که ما به لحاظ دفاعی خوب عمل کنیم، می‌دانیم که می‌توانیم کارهای خوبی با توپ انجام دهیم. به نظرم در کل بازی خوبی از شروع تا پایان بود. به بازیکنانم تبریک می‌گویم؛ چون از شروع تا پایان، بازی خوبی را از خود مقابل تیمی کاملاً فیزیکی به نمایش گذاشتند.

 

وی افزود: صعود از این مرحله هدف ما بود. ما در بازی رفت عملکرد خوبی از خود در برگامو به نمایش گذاشتیم، اما می‌دانستیم که در بازی برگشت کار خیلی دشواری خواهیم داشت، هرچند با این وجود بازی خیلی خوبی را از خودمان ارائه دادیم. در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به نظرم شایسته صعود به دور بعد بودیم. ما هنوز به چیزی دست نیافته‌ایم، هنوز راه زیادی برای پیمودن در هر دو تورنمنت لالیگا و لیگ قهرمانان داریم.

 

سرمربی فرانسوی رئال مادرید که برای این بازی کاسمیرو را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: لوکا مودریچ و تونی کروس فوق‌العاده بودند. کاسمیر می‌تواند گلزنی کند و این اجازه را به ما بدهد که متفاوت بازی کنیم. اگر از من در مورد مودریچ می‌پرسید، به شما می‌گویم که او بازیکنی ۳۵ ساله است که از تماشای بازی‌اش در زمین نمی‌شود متوجه شد که او ۳۵ ساله است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------