توخل: هیچ تیمی نمی خواهد به چلسی بخورد/ فلیک: مطمئنم به همان تیمی که نمی‌خواهم می‌خوریم!



لیگ قهرمانان,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی به تمجید از عملکرد بازیکنانش مقابل اتلتیکومادرید پرداخت. 

به گزارش ورزش سه، چلسی امشب با ارائه یک نمایش بی نقص و بدون اشتباه موفق شد در خانه با دو گل اتلتیکومادرید را شکست داده و با اقتدار راهی دور بعدی لیگ قهرمانان شود. توماس توخل، سرمربی آلمانی و جوان چلسی با عبور از کارلو آنچلوتی، با ۱۳ بازی شکست ناپذیری، بهترین شروع سرمربیان تاریخ چلسی را به نام خود ثبت کرد. حالا او در رابطه با این پیروزی صحبت کرده است.

 

توماس توخل گفت: "توان، انرژی و میزان شدت تلاش تیم در هر دو بازی باورنکردنی و فوق العاده بود. این یک کار تیمی دشوار بود و من بسیار خوشحالم. احساس می کنیم لیاقت داشتیم صعود کنیم. یک سرمربی باید بازیکنان را متقاعد کند و شما باید حرف های او قبول کرده و با هماهنگی خاص بازی کنید. نتایج این چنینی باعث می شود شما از شانس بالایی برای دستیابی به اهداف بزرگ برخوردار باشید. من کاملا مطمئنم که هیچ کس نمی خواهد در مرحله بعد مقابل چلسی بازی کند.

 

درخشش حکیم زیاش؟ او در لباس آژاکس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده بود و ما حکیم زیاش را به خاطر تجربه اش در ترکیب اصلی قرار دادیم. او می داند که رسیدن به مرحله حذفی و صعود به دور بعد چه حسی دارد. حکیم زیاش سزاوار حضور در ترکیب بود بود.

 

امروز ما میسون مونت را نیز در اختیار نداشتیم و قرار بود حکیم زیاش با توان و انرژی خود در میدان جانشین مونت شود. ما یک تیم سخت کوش هستیم و یک تیم پرتلاش بهترین مجموعه ای است که می توانید به عنوان سرمربی در اختیار داشته باشید.

 

ما به مسیرمان ادامه داده و مرحله به مرحله پیش می رویم. باید بازیکنان چلسی را مورد تشویق قرار دارد، زیرا از زمان اولین جلسه تمرینی و بازی اول موارد درخشانی از آنها دیده ام. ما این همه عادت خوب داشته ایم."

 

 فلیک: مطمئنم به همان تیمی که نمی‌خواهم می‌خوریم!

هانسی فلیک، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ کسب پیروزی برابر لاتزیو را مهم توصیف کرد.

 

لیگ قهرمانان,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 بایرن مونیخ امشب موفق شد در خانه با نتیجه ۲-۲ لاتزیو را مغلوب کرده و با اقتدار راهی دور بعدی لیگ قهرمانان شود. حالا ۱۹ بازی از آخرین شکست بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا می‌ گذرد. هانسی فلیک در پایان مسابقه در مورد رابطه اش با حسن صالح حمیدزیچ و البته سبک بازی پرریسک بایرن مونیخ صحبت کرد.

 

هانسی فلیک گفت: "برای من مهم بود که ما در این بازی پیروز شویم. لاتزیو در خط دفاعی عملکرد خوبی ارائه داد، اما فکر می کنم بایرن مونیخ شایسته کسب این پیروزی بود. اما چه حیف که در دقایق پایانی دروازه ما باز شد. خط حمله ما بسیار قوی است و ما معمولا پر ریسک بازی می کنیم. مهم این است که به همین شکل ادامه داده و از جلو دفاع کنیم تا حریفانمان را تحت فشار قرار دهیم. مطمئنا هر از چند گاهی حریف فرصت هایی هم پیدا می کند، اما من می خواهم تیمم به همین شکل بازی کند.

 

  

 

قرعه مورد علاقه برای دور بعدی؟ امیدوارم قرعه خوبی نصیب بایرن شود و ما دو مسابقه باکیفیت ارائه بدهیم، زیرا می خواهیم به مرحله بعد صعود کنیم. اگر از تیمی که نمی خواهم با آنها مواجه شویم نام ببرم که تضمین می کنم به همان تیم برخورد خواهیم کرد (با خنده).

 

قوانین قرنطینه در مورد بازی های ملی؟ داوید آلابا در اولین بازی در اسکاتلند غایب خواهد بود و در مورد رابرت لواندوفسکی نیز منتظریم ببینیم مسئولان چه می گویند. چند روز دیگر تا بازی های ملی باقی مانده است.

 

رابطه با حسن صالح حمیدزیچ؟ همین امروز با هم صحبت کردیم. گفت و گوی کوتاهی داشتیم، اما ما در جهت منافع باشگاه عمل می کنیم."

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------