آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

کناره‌گیری امباپه از بازی در المپیک توکیو



 امباپه ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
کیلیان امباپه به فدراسیون فوتبال فرانسه اطلاع داده است که در این تابستان به همراه تیم فرانسه در المپیک توکیو شرکت نخواهد کرد. 

به گزارش  ورزش سه ، در حالی که تنها یک سال از قرارداد امباپه با PSG باقی مانده است و پافشاری رئال مادرید در امضای قرارداد با این ستاره فرانسوی، او قصددارد در المپیک شرکت نکند و به جای آن درباره آینده خوددر سطح باشگاهی تصمیم بگیرد. دوراهی پیوستن به مادرید یا امضای قراردادی جدی با پاری سن ژرمن...

 

 امباپه ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

روزنامه پاریزین هم گزارش کرده است که امباپه در تابستان با تیم فرانسه به برای شرکت در المپیک به ژاپن سفر نخواهد کرد، هر چند که با 23 سال سن هنوز واجد شرایط برای بازی در رقابت های المپیک هست.

 

این خبر پس از آن اعلام شد که مارکا در گزارشی فاش ساخت رئال مادرید امضای قرارداد با امباپه و ارلینگ هالند را دو هدف اصلی خود در پنجره تابستانی قرار داده است.

 

پاری سن ژرمن نیز به همین آسانی دست از ستاره با استعداد خود نخواهد کشید و قراردادی 25 میلیون یورویی، چهار میلیون یورو بیشتر از قرارداد فعلی، را برای پیشنهاد به امباپه و وسوسه او برای ماندن در پاریس آماده کرده است.

 امباپه ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

امباپه به تازگی درباره اهمیت گرفتن تصمیم درست در این مقطع از فوتبال حرفه ای اش صحبت کرده است: "در حال صحبت با پاری سن ژرمن هستیم. گفتم که من در حال تامل بر این موضوع و بررسی شرایط هستم چرا که باور دارم اگر دوباره با PSG قرارداد امضا کنم، دیگر برای مدتی طولانی در این تیم می مانم.

 

همیشه گفته ام که اینجا خوشحالم. هواداران و باشگاه همیشه به من کمک کرده اند. می خواهم درباره اینکه در سال های پیش رو قصد انجام چه کارهایی را دارم فکر کنم. درباره اینکه کجا می خواهم باشم. اکنون در حال فکر کردن هستم. معتقدم که خیلی زود باید تصمیم بگیرم."

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------