آخرین اخبار ورزشی

,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

عکس | تصویری از خسارت شدید به خودروی حامل بازیکنان تراکتور بعد از حمله هواداران در تبریز

به گزارش چندثانیه؛ گروهی از هواداران خشمگین تراکتور که برای اعتراض به اعضای تیم مقابل فرودگاه تبریز تجمع کرده بودند، بعد از…

زیدان: به تیمم افتخار می کنم؛ صعود قطعی نیست/ کلوپ: نمی‌توانم بگویم دیگر شانسی نداریم



زین الدین زیدان از پیروزی بر لیورپول خوشحال بود ولی هشدار داد که برتری 3-1 تضمینی برای صعود نیست. 

به گزارش ورزش سه ، زین الدین زیدن توانست رئال مادرید را در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل لیورپول برنده از زمین خارج کند. تیم تخت هدایت او با نمایشی درخشان و با دو گل وینیسیوس و مارکو آسنسیو در برابر تک گل محمد صلاح پیروز شد و باید دید یک هفته بعد در آنفیلد چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.

 

زیزو در پایان بازی گفت:« حس بسیار خوبی دارم. بازی فوق العاده خوبی انجام دادیم ولی در شروع نیمه دوم مشکلاتی داشتیم و به ما گل زدند. در مجموع به تیمم افتخار می کنم ولی باید توجه داشت که هنوز بازی برگشت مانده و چیزی قطعی نیست.

 

زیدان و کلوپ ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

در مورد دفاع 4 نفره باید بگویم که چیزی را تغییر ندادم. تنها ادر میلیتائو جانشین رافا واران شده بود و سیستم ما 3-3-4 بود. عملا هیچ تغییری در سیستم ایجاد نشده بود.»

 

ارسال توپ پشت مدافعان لیورپول:« در این مورد برنامه داشتیم. مدافعان کناری لیورپول بسیار هجومی هستند و از فضای خالی پشت شان به خوبی استفاده کردیم. تونی کروس روی ارسال این توپ های عمقی مهارت دارد و سرعت بالای وینسیوس هم کارساز شد.»

 

گل محمد صلاح:« نیمه دوم لیورپول یک شوت در چارچوب داشت و به گل رسید. کمی کار برای بازی برگشت دشوار شد ولی چه می توان گفت؟ فوتبال همین است. نیمه دوم کمی دیر پرس را شروع کردیم و همان کافی بود تا به ما یک گل بزنند ولی در فوتبال این اتفاقات رخ می دهد. به این گل فکر نمی کنم بلکه از این بازی، نمایش خوب تیمم به یادم خواهم ماند.»

 

وینیسیوس:« برای او به خاطر دو گلی که زد خوشحالم. او نیاز داشت تا همچون کریم و آسنسیو گلزنی کند. وینی وقتی گل می زند، انرژی مضاعفی می گیرد و اعتماد به نفسش بیشتر می شود که در مجموع به سود تیم است.»

 

ال کلاسیکو:« الان باید پیروزی بر لیورپول را جشن گرفت و حتی فردا هم نیازی نیست به ال کلاسیکو فکر کرد. با خیالی آسوده و پس از یک ریکاوری خوب به مصاف با بارسا فکر خواهیم کرد.»

 

کلوپ: نمی‌توانم بگویم دیگر شانسی نداریم 

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که اشتباه ترنت الکساندر آرنولد در شکست 3-1 مقابل رئال مادرید، نمادی از نمایش کلی تیمش بود.

 

به گزارش  ورزش سه ، با توجه به اینکه رئال چند بازیکن اصلی اش را به دلایل مختلف در اختیار نداشت، بسیاری شانس لیورپول برای پیروزی در دیدار امشب را بیشتر می داستند اما نمایش ضعیف شاگردان کلوپ باعث شد تا رئال به یک پیروزی درخشان برسد.

 

زیدان و کلوپ ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

گل دوم رئالی ها در دقیقه 36 به ثمر رسید؛ زمانی که الکساندر آرنولد در تلاش برای رساندن توپ به آلیسون، آن را در اختیار مارکو آسنسیو قرار داد و او هم به راحتی دروازه رئال را باز کرد.

 

کلوپ تاکید کرد که هیچ بهانه ای برای این شکست ندارند و از بازیکنانش خواست که اگر می خواهند به مرحله بعد صعود کنند، باید در دیدار برگشت نمایش به مراتب بهتری داشته باشند.

 

او به خبرنگاران گفت:" چنین اشتباهاتی (از الکساندر آرنولد) یک دفعه رخ نمی دهد. همه آنها سابقه ای دارند. باید صریح باشیم. من بازی مان در نیمه اول را دوست نداشتم. ما شرایط را بد ارزیابی کردیم. در آن لحظه، اشتباه از ترنت بود اما در سایر موارد به آنها فرصت دادیم تا از سرعت شان استفاده کنند.

 

وقتی رئال را آنالیز می کنید، می بینید که خیلی از حرکات با سرعت پشت مدافعان انجام می شود. با داشتن سه تا از بهترین هافبک های میانی دنیا که می توانند توپ را هر جا که می خواهند بیندازند، شما به مشکل می خورید.

 

چنین اتفاقی ممکن است مقابل رئال مادرید رخ بدهد. اگر می خواهید به نیمه نهایی بروید، باید شایستگی اش را داشته باشید. ما به اندازه کافی خوب نبودیم. ما باید با تمام وجود تلاش کنیم. نمی توانیم بگوییم که دیگر شانسی در چمپیونزلیگ نداریم. باید تا پایان بجنگیم و این کار را خواهیم کرد. این نتیجه خوبی برای رئال مادرید است. هنوز شانس داریم اما باید فوتبال خیلی بهتری بازی کنیم."

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------