پوچتینو: بازیکنان PSG شایسته ستایش هستند / فلیک: بایرن می‌تواند جبران کند



 لیگ قهرمانان,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی پاری سن ژرمن از پیروزی برابر بایرن مونیخ بسیار خوشحال است و به ستایش عملکرد شاگردانش پرداخت. 

 به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، پاری سن ژرمن دست به کار بزرگی زد؛ این تیم توانست در دیدار رفت برابر بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کند.

 

پیروزی برابر بایرن آماده آن هم در آلیانس آره نا باعث می شود تا تیم پاریسی شانس زیادی برای صعود به دور بعد و کسب عنوان قهرمانی داشته باشد.

 

پوچتینو در نشست خبری بعد از بازی گفت: برابر بهترین تیم اروپا بسیار خوب ظاهر شدیم. من از نتیجه و عملکرد تیم راضی و خوشحال هستم. باید به بازیکنان به خاطر تلاش زیاد و کسب این پیروزی تبریک گفت. می خواهیم که این نمایش را در دیدار برگشت هم تکرار کنیم.

 

او ادامه داد: وقتی به پیروزی دست پیدا می کنید صحبت کردن درباره تصمیم های فنی آسان و انتقادها کم می شود. این پیروزی به خاطر تلاش زیاد بازیکنان بود. آنها نقش اصلی و اساسی را داشتند و باید به ستایش از آنها پرداخت. بازیکنان پاری سن ژرمن از جان مایه گذاشتند اما هنوز چیزی تمام نشده و ۹۰ دقیقه دیگر باقی مانده است.

 

پوچتینو در پایان گفت: بازی برگشت هم بسیار سخت خواهد بود. ما تنها با یک گل اختلاف به پیروزی دست پیدا کرده ایم و این اصلا حاشیه امنیت خوبی نیست. اگر می خواهیم به دور بعد صعود کنیم باید به مراتب نمایشی بهتر از دیدار برگشت برابر بارسلونا داشته باشیم. امیدوارم که آسیب دیدگی مارکینوش جدی نباشد و او هر چه سریع‌تر به شرایط بازی برگردد.

 

 امباپه: نویر یکی از بهترین های تاریخ است

کیلیان امباپه ابراز امیدواری کرد تیمش در دیدار برگشت نیز با همین رویکرد وارد میدان شود.

 لیگ قهرمانان,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش ورزش سه، پاری سن ژرمن امشب در خانه بایرن مونیخ دست به کار بزرگی زده و با درخشش کیلیان امباپه و دبل این بازیکن موفق به کسب پیروزی ۲-۳ شد. کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی و جوان در پایان این دیدار مدعی شد در لیگ قهرمانان باید با تیم های بزرگ بازی کرد و او علاقمند به حضور در چنین مسابقاتی است.

 

کیلیان امباپه گفت: "این نتیجه را بیش از هر چیز مدیون تلاش جمعی و تیمی هستیم. ما در این دیدار خیلی اذیت شدیم، اما حالا با لبخند به پاریس بازمی گردیم. از فردا روی بازی روز شنبه مقابل استراسبورگ متمرکز خواهیم شد و با همین میل و عزم امروز در بازی برگشت در سه شنبه آینده در میدان حاضر خواهیم شد. همانطور که بعد از بازی مقابل بارسلونا گفتم،

 

من علاقه زیادی به چنین دیدارهایی دارم. البته همیشه همه چیز مطابق میل من نبوده، اما قرار نیست خودم را پنهان کنم و دوست دارم با قدرت در چنین بازی هایی حضور یابم. این یک بازی دشوار در برابر بهترین تیم فعلی اروپا بود.

 

من عاشق بازی کردن مقابل بهترین بازیکنان جهان هستم و مانوئل نویر یکی از بهترین دروازه بانان تاریخ است. هیچ فشاری احساس نمی کردم. در فینال موفق به گلزنی مقابل او نشدم، اما امیدوارم بتوانم این کار را دوباره در بازی برگشت انجام دهم.

 

سرمربی از من خواست جلوی پاسکاری بایرن را گرفته و در بن خطوط آنها جای بگیرم، همچنین قرار بر این باشد کاری کنم بازیکنان حریف مجبور به دوندگی شوند که من با این چالش خودم را تطبیق داده و عملکرد خوبی داشتم. باید در بازی برگشت هم با همین اعتماد به نفس در زمین حاضر شویم. اما وقتی شما در لیگ قهرمانان بازی می کنید، فقط در برابر تیم های بزرگ به میدان می روید."

 

فلیک: بایرن می‌تواند جبران کند

سرمربی بایرن مونیخ با وجود شکست دردیدار رفت برابر پاری سن ژرمن امید زیادی به صعود تیمش به دور بعد دارد.

 لیگ قهرمانان,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، هانس فلیک،‌ سرمربی بایرن مونیخ پس از شکست ۳ بر ۲ تیمش برابر پاری سن ژرمن در بازی دیشب (چهارشنبه) گفت: پاری سن ژرمن با وجود آنکه فرصت های کمی داشت اما توانست سه گل به ثمر رساند و پیروز بازی شود. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و فرصت های زیادی را هم خلق کردیم هر چند که درنهایت شکست خوردیم.

 

او ادامه داد: بدشانس بودیم و نتوانستیم از فرصت های زیادی که به دست آوردیم به خوبی استفاده کنیم. اگر از این فرصت ها استفاده می کردیم اکنون نتیجه دیگری رقم خورده بود. من هیچ وقت شکست را دوست نداشته ام اما باید از تلاش زیاد بازیکنانم و جنگندگی بالایی که داشتند تشکر کنم.

 

فلیک درباره شانس تیمش برای صعود به دور بعد گفت: متاسفانه فهرست ما روز به روز در حال کاهش است و بازیکنان کلیدی را در اختیار نداشتیم اما به دنبال عذر و بهانه نیستیم. در بهترین حالت خود پای به بازی برگشت می گذاریم. قطعا این توانایی را داریم که جبران کنیم.

  

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------