استقلالی‌ها تا فردا در قرنطینه هستند / اعلام ساعت عجیب برای تمرینات شاگردان مجیدی در جده



 استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
اعضای تیم استقلال تا صبح فردا در قرنطینه خواهند ماند. 

 کاروان استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا (AFC Champions League) دیشب به جده عربستان رسید. آبی ها در بدو ورود به محل اقامت خود تست کرونا دادند تا میزان سلامتی شان معلوم شود.

 

از این رو باتوجه به تدابیر شدید بهداشتی در مسابقات لیگ قهرمانان اعضای استقلال تا زمان رسیدن جواب تست های کرونا باید در قرنطینه بمانند.

 

مسوولان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا قرار است نتیجه تست کرونای استقلالی ها را تا امشب بدست کادر پزشکی برسانند تا معلوم شود اعضای این تیم از چه میزان سلامتی برخوردار هستند.

 

از این رو استقلالی ها به نظر می رسد امشب را هم در هتل و قرنطینه باشند و در صورت منفی شدن همه تست ها از فردا رسما برای دیدار با الاهلی عربستان استارت بزنند.

 

گفتنی است؛ اولین دیدار استقلال در لیگ قهرمانان ساعت ۴۵ دقیقه بامداد جمعه در جده مقابل الاهلی عربستان برگزار می شود.

 

اعلام ساعت عجیب برای تمرینات استقلال در جده

تمرینات تیم استقلال در عربستان شب ها برگزار می شود.

 

با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان در کشورهای مسلمان دیدارهای گروه سوم لیگ قهرمانان که در عربستان برگزار می شود هم بعد از افطار خواهد بود.

 

 استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

از این رو تعداد زیادی از بازی های استقلال در برابر حریفان آسیایی در ساعت های نخست بامداد به وقت تهران برگزار می شود که نخستین بازی این تیم مقابل الاهلی عربستان نیز اینگونه خواهد بود و فوتبالدوستان در ایران ساعت ۴۵ دقیقه بامداد روز جمعه تماشاگر این مسابقه هستند.

 

در چنین شرایطی با توجه به شرایط آب و هوایی در کشور عربستان فرهاد مجیدی سرمربی استقلال تصمیم گرفته ساعت تمرینات تیمش را هم با زمان مسابقات فیکس کند.

 

از اینرو تمرین های استقلال در عربستان نیز شب ها و دیروقت برگزار می شود تا آبی پوشان از هر نظر آماده برگزاری مسابقات باشند. این در حالی است که تمرینات استقلال در تهران حوالی ظهر برگزار می شد و مجیدی تصمیم گرفته تمرینات را زیر نور و به ساعت های پایانی شب در عربستان ببرد تا بازیکنان با وضعیت آب و هوایی و شرایط بازی زیر نور هم خو بگیرند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------