مربی فولاد: بعد از تساوی با السد احساس تلخ و شیرینی داریم/ ناپخته و بی‌تجربه بودیم / ژاوی: فولاد سرسخت بود و به خوبی دفاع کرد



مربی فولاد ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مربی تیم فوتبال فولاد ایران بی‌تجربگی را عامل تساوی تیمش مقابل السد قطر دانست.

به گزارش تسنیم،‌ یوسو سسما در نشست خبری بعد از دیدار فولاد مقابل السد قطر که به نتیجه تساوی یک - یک انجامید، اظهار داشت: احساسی که داریم یک احساس تلخ و شیرین است. مساوی با السد نتیجه بدی نیست، اما ما این امکان را داشتیم که تیم برنده زمین باشیم. طبعاً اگر یک مقدار تجربه بیشتر داشتیم، می‌توانستیم نتیجه را حفظ و سه امتیاز را مال خود کنیم. در زمین خیلی راحت بازی کردیم. وقتی یک صفر جلو بودیم باز هم شانس‌های دیگری داشتیم و اگر استفاده می‌کردیم بازی را می‌بردیم.

 

وی درباره عملکرد فولاد در نیمه نخست هم گفت: در 25 دقیقه اول، بازی در دست تیم السد بود و به ما فشار آوردند. 15 دقیقه بعد را ما بهتر بودیم و حتی چند موقعیت خوب داشتیم که از آنها استفاده نکردیم.

 

مربی فولاد همچنین راجع به نیمه دوم بازی اضافه کرد: در نیمه دوم با تمرکز و اعتمادبه‌نفس به زمین آمدیم و موقعیت‌های خوبی پس از گلی که زدیم، داشتیم اما متأسفانه این فرصت برد را از دست دادیم و گل خوردیم. از بازیکنان تیم فولاد قدردانی می‌کنیم،‌ چرا که هرچه در وجودشان بود، ارائه کردند.

 

«نتوانستیم دقایق آخر را به نحو احسن مدیریت کنیم.»، سسما با بیان این جمله یادآور شد: کم تجربگی و ناپختگی کردیم که می‌خواستیم گل دوم را در آن دقایق بزنیم. بازیکنان ما جوان هستند و این بازی برای‌شان تجربه خواهد شد. همانطور که گفتم تساوی نتیجه بدی نیست، چرا که با مدعی قهرمانی مساوی کردیم. ما تا آخرین لحظه برنده بودیم و آنها بودند که مساوی کردند و باید خوشحال باشند.

 

وی در پایان تصریح کرد: قدم به قدم به جلو می‌رویم. بسیار منظم و با شور و هیجان همیشگی گام بر می‌داریم و این شش بازی‌ نشان می‌دهد که چه تیمی باید در چه جایگاهی باشد و کدام تیم صعود کند.

 

 

 ژاوی: فولاد سرسخت بود و به خوبی دفاع کرد/ AFC به وضعیت چمن ورزشگاه توجه کند

سرمربی السد قطر، فولاد ایران را تیمی سختکوش و سرسخت توصیف و از عملکرد دفاعی شاگردان نکونام تمجید کرد.

 

به گزارش  تسنیم، ژاوی ارناندس پس از تساوی یک - یک السد قطر مقابل فولاد ایران اظهار داشت: از نتیجه‌ای که گرفتیم خوشحال نیستم. هدف ما پیروزی بود. مقابل تیمی پُرتلاش و سرسخت بازی و با قدرت رقابت کردیم. ما مقابل بهترین تیم‌های آسیا بازی می‌کنیم و شاید یک امتیاز هم در آینده برای ما مفید باشد. باید در بازی بعدی بهتر باشیم و بهتر رقابت کنیم.

 

وی درباره تأثیر غیبت اکرم عفیف در این مسابقه بیان کرد: البته. ما عفیف را از دست دادیم که بهترین بازیکن قطر و آسیاست، اما این موضوع برای ما یک بهانه نخواهد بود. ما فرصت‌های گلزنی زیادی داشتیم و فولاد به خوبی دفاع کرد.

 

سرمربی السد با انتقاد از شرایط زمین ورزشگاه ملک فهد گفت: وضعیت زمین هم خوب نبود و برای پیاده کردن شیوه بازی مدنظرمان، کمکی به ما نکرد. ما از این بابت دچار مشکلات زیادی شدیم و AFC باید به آن توجه کند.

 

ژاوی در مورد عدم پخش تلویزیونی این مسابقه در کشور قطر تصریح کرد: این برای من قابل فهم و منطقی نیست. ما برای مردم بازی می‌کنیم و نمی‌توانم تصور کنم که هواداران قطری نتوانستند بازی را ببینند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------