زیدان: به تیمم افتخار می‌کنم/ انتقاد کلوپ از خط حمله لیورپول



 لیگ قهرمانان اروپا,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی رئال مادرید به ستایش از عملکرد شاگردانش بعد از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پرداخت. 

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، جدال رئال مادرید و لیورپول در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی بدون گل به پایان رسید تا این رئال باشد که با توجه به پیروزی در دیدار رفت راهی نیمه نهایی شود.

 

زیدان در نشست خبری بعد از بازی گفت: پیش بینی می‌شد که در آنفیلد اذیت شویم و این‌گونه هم شد. لیورپول به پیروزی و بازی هجومی نیاز داشت. در 15 دقیقه نخست فشار زیادی را تحمل کردیم و این طبیعی بود. بازی کردن در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آسان نخواهد بود. در پایان این ما بودیم که صعود کردیم و این واقعا خوشحال کننده است.

 

او ادامه داد: ما همگی یک تیم هستیم. هنوز به چیزی دست پیدا نکرده‌ایم اما هم در لیگ قهرمانان و هم در لالیگا برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

 

زیدان درباره رویارویی با چلسی گفت: اجازه بدهید کمی استراحت کنیم. چلسی تیم خوبی است اما فعلا بازی های مهمی پیش رو داریم. ما با شایستگی به نیمه نهایی صعود کردیم. از عملکرد تیم رضایت دارم و بسیار خوشحال هستم.

 

او درباره استفاده از والورده در پست مدافع راست گفت: او در این پست هم خوش درخشید هر چند که پست تخصصی اش نبود. همه بازیکنان رئال در کارهای دفاعی شرکت کردند. نباید فراموش کرد که کورتوا هم شب خوبی را پشت سرگذاشت. ما تلاش زیادی از خود نشان دادیم. همه چیز خوب است و در دیدارهای بعدی هم با انگیزه بازی خواهیم کرد.

 

زیدان در پایان گفت: آنچه که بیش از همه باعث می شود که من به بازیکنان رئال افتخار کنم شخصیت آنها است. هر وقت شرایط سخت و بدتر می شود اتحاد تیم بیشتر می شود و این واقعا بسیار خوشحال کننده است.

 

انتقاد کلوپ از خط حمله لیورپول 

سرمربی لیورپول فرصت سوزی مهاجمان تیمش را عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا دانست.

 لیگ قهرمانان اروپا,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، لیورپول در دیدار برگشت برابر رئال مادرید با تساوی بدون گل متوقف شد تا از صعود به دور بعد بازماند. یورگن کلوپ بعد از بازی گفت: امشب بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و نتیجه ناامید کننده در دیدار رفت باعث شد تا بازنده نهایی شویم. شب سختی را برای رئالی‌های رقم زدیم. فرصت‌های خوب گلزنی را در این بازی خلق کردیم.

 

او ادامه داد: تجربه رئال مادرید سهم بسزایی در صعود آنها داشت. تنها باید خود را سرزنش کنیم. ما این همه فرصت گلزنی داشتیم اما از آنها بهره نگرفتیم.

 

کلوپ در انتقاد از محمد صلاح گفت: صلاح وقتی که آماده بود این فرصت‌ها را با چشم بسته گل می‌کرد اما امشب این اتفاق برای او رخ نداد. متاسفانه باوجود بازی خوبی که به نمایش گذاشتیم حذف شدیم.

 

سرمربی لیورپول در پایان گفت: لیگ قهرمانان اروپا یک رقابت بسیار جذاب است و امیدوار هستیم که بار دیگر به این رقابت مهم برگردیم. اکنون دیگر نهایت تمرکز خود را روی لیگ جزیره خواهیم گذاشت و باید امتیازات لازم راجمع کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------