عکس تکان دهنده از اسطوره منچستریونایتد!



ممکن است رایان گیگز، سرمربی سابق تیم ملی ولز به مدت پنج سال راهی زندان بشود. 

به گزارش ورزش سه ، اوضاع برای رایان گیگز به بدترین شکل ممکن پیش می رود و اسطوره فوتبال ولز و باشگاه منچستریونایتد در حال سپری کردن روزهایی تلخ و دشوار است. دیروز فدراسیون فوتبال ولز اعلام کرد که رایان گیگز به علت کتک زدن و توهین به دو خانم و بعد از شکایت آنها از سمت هدایت تیم ملی این کشور برکنار شده و دیگر مسئولیتی در رختکن تیم ملی ولز ندارد.

 

این اتفاق در حالی رخ داد که تیم ملی ولز تا چند هفته دیگر باید در رقابت های یورو 2020 شرکت بکند و حالا اوضاع رختکن این تیم در آستانه این مسابقات بی نظم تر از همیشه شده است. اما این تمام ماجرا نیست و نشریه سان مدعی شد ممکن است

 

منچستریونایتد,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

کسی تصور نمی کرد در فاصله چند هفته مانده به آغاز رقابت های یورو 2020، چنین تصویری از رایان گیگز به دور از تمرینات تیم ملی ولز و درگیر پرونده قضایی منتشر بشود.

 

رایان گیگز پننج سال راهی زندان هم بشود. در قانون آمده که مجازات توهین، آسیب زدن، تحقیر و تعرض می تواند تا پنج سال زندان هم باشد و حالا ممکن است اسطوره یونایتد به زودی برای سپری کردن مجازات خود پشت میله های زندان قرار بگیرد.

 

منچستریونایتد,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

در بیانیه پلیس آمده است: " پلیس منچستر رایان گیگز را به خاطر انجام رفتارهای کنترل گرایانه، زورگویی، تعرض و صدمات جسمی متهم می کند. همچنین اتهام ضرب و شتم در رابطه با زن دوم به رایان گیگز وارد بوده و او چهارشنبه 28 آوریل در دادگاه منچستر حاضر خواهد شد."

 

 البته رایان گیگز به زودی در دادگاه خود در سالفورد شهر منچستر حضور خواهد یافت و انتقال او به زندان منوط به اثبات جرم او می باشد. رابرت پیج، دستیار رایان گیگز مسئولیت هدایت تیم ملی ولز را در مسابقات قهرمانی اروپا در تابستان پیش رو را به عهده خواهد گرفت.

  

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------