آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

لیگ قهرمانان آسیا| الدحیل و الاهلی حذف شدند، الهلال صعود کرد



 لیگ قهرمانان آسیا,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
با تساوی الدحیل مقابل الاهلی، هر دو تیم از صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بازماندند و الهلال، آخرین تیم راه‌یافته به دور یک هشتم نهایی این رقابت‌ها لقب گرفت. 

به گزارش تسنیم، در آخرین دیدار از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، الدحیل قطر و الاهلی عربستان بامداد امروز (شنبه) در گروه C به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

 

مایکل اولونگا در دقیقه 62 تنها گل الدحیل را به ثمر رساند. او چهار دقیقه بعد فرصت گلزنی از روی نقطه پنالتی را داشت که این پنالتی به تیر دروازه برخورد کرد. این پایان کار نبود و هیثم عسیری با گلزنی در دقیقه 73، حکم حذف هر دو تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2021 را امضا کرد.

 

به این ترتیب الدحیل و الاهلی 9 امتیازی شدند و در رده‌های دوم و سوم جدول گروه C قرار گرفتند. با توجه به اینکه تیم‌های رده دومی الوحده، تراکتور و الهلال در گروه‌های خود هر کدام 10 امتیاز کسب کردند، این سه تیم به‌عنوان برترین تیم‌های رده دوم گروه‌های پنج‌گانه راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند. الهلال در هفته ششم مسابقات مقابل شباب الاهلی شکست خورد، اما با شرایط بهتر از الدحیل و السد صعود کرد.

 

در دیگر بازی هفته ششم گروه C، استقلال با شکست الشرطه 11 امتیازی شد و به‌عنوان صدرنشین گروه، به جمع 16 تیم پایانی مسابقات راه یافت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------