بیانیه مشترک رئال، بارسا و یوونتوس علیه یوفا / تا آخر پای «سوپرلیگ» هستیم!



 رئال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
3 باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس در خصوص بیانیه یوفا نسبت به جریمه تیم‌های شرکت کننده در سوپرلیگ واکنش نشان دادند. 

به گزارش فارس، باشگاه‌های یوونتوس، رئال مادرید و بارسلونابه صورتمشترک علیه یوفا موضع گرفتند و از رفتار تهدید آمیز یوفا انتقاد کردند. آنها همچنین در خصوص تعهدنامه آن 9 باشگاه نیز صحبت کردند.

 

روز گذشته یوفا علیه 9 باشگاه شرکت کننده در سوپرلیگ اروپا بیانیه داد و آنها را شدیدا جریمه کرد. 

 

در پی این اتفاق، باشگاه‌های بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس نسبت به این جریمه‌ها موضع گرفتند که بیانیه آنها را در زیر بخوانید:

 

باشگاه‌های سرمایه گذار زجر کشیده‌اند و زجر خواهند کشید و اصلا این فشار، تهدیدات و حملات نسبت به بیرون کشیدن از پروژه سوپرلیگ قابل قبول نیست. آنها مجبور شده‌اند از حق و وظیفه خود در خصوص ارائه راه حلی برای بهبود شرایط فوتبال چشم پوشی کنند. این اتفاق غیر قابل تحمل است و از طریق نهادهای وابسته به یوفا وفیفااقداماتی انجام می‌شود تا از این ابتکار مانع شوند. روند بررسی رسیدگی در دادگاه در حال انتظار است.

 

این 3 باشگاه در ادامه، بیانیه ای در خصوص تعهدنامه 12 باشگاه در خصوص «سوپرلیگ اروپا» منتشر کردند و در زیر عنوان کردند:

 

با هدف اراده راه حلی برای وضعیت ناپایدار کنونی در صنعت فوتبال، 12 باشگاه به همراه سایر ذی نفعان فوتبال اروپا دغدغه خود را آن هم تحت شرایط ویژه اقتصادی و اجتماعی کنونی به اشتراک گذاشتند و نگرانی یکسانی داشتند که اصلاحات ساختاری برای حفظ جذابیت و ماندگاری ورزش لازم و ضروری است. به همین منظور در تاریخ 18 آوریل (29 فروردین) تمایل خود را برای ایجاد «سوپرلیگ» و ایجاد کانال ارتباطی بین یوفا و فیفا اعلام کردند.

 

این 3 باشگاه در ادامه مدعی شدند که هر 12 باشگاه مطلع بودند که سوپرلیگ یک ایده منحصربفرد است و می‌تواند علاقه زیادی در این ورزش ایجاد کند. آنها اعلام کردند که بیرون آمدن از چنین ایده‌ای را قبول نخواهند کرد وآن رابی مسئولیتی خواهند دانست. همچنین مدعی شدند که شکل سوپرلیگ می‌تواند تغییر کند و باید در خصوص آن بیشتر تحلیل کرد. 

 

این 3 باشگاه در ادامه اظهار داشتند که مقابل تهدیدهای یوفا خواهند ایستاد و متاسف هستند که آن 9 باشگاه در چنین موقعیت ناسازگاری قرار گرفته‌اند. آنها به خاطر فوتبال و پایداری مالی وظیفه خود می‌دانند که به ایده سوپرلیگ ادامه دهند و مقابل فشارها و تهدیدها بایستند تا را‌ه حل های مناسب اجرایی شود. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------