آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

چرا آزمون در بازی آخر زنیت غایب بود و آقای گلی را از دست داد؟



 سردار آزمون ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی زنیت روسیه دلیل غیبت مهاجم ایرانی در بازی آخر و از دست دادن جایزه آقای گلی لیگ روسیه را توضیح داد. 

به گزارش فارس، تیم فوتبال زنیت روز گذشته در آخرین بازی فصل خود مقابل تامبوف صف آرایی کرد و با نتیجه 5 بر یک به پیروزی رسید.

 

در این بازی سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان در ترکیب تیمش حضور نداشت و یک هفته قبل به ایران سفر کرده بود. این بازی برای ستاره ایرانی اهمیت داشت چون می توانست آقای گلی خود در لیگ روسیه را برای دومین فصل متوالی ثبت کند.

 

اما برای آقای گل نشدن آزمون نیاز به یک شگفتی بود. دزیوبا همبازی اش با 16 گل با اختلاف 3 گل از آزمون در رده دوم بهترین گلزنان قرار داشت. شاید سردار فکر نمی کرد و دزیوبا در بازی آخر 4 گل بزند اما این شگفتی رخ داد و مهاجم ملی پوش کشورمان آقای گلی را از دست داد.

 

سرگی سیماک درباره غیبت سردار آزمون، گفت: به دلیل اینکه ما در آخرین بازی خود در خارج از خانه بازی کردیم و به بسیاری از لژیونرها مخصوصا آزمون که در کشورهای دوری زندگی می کنند، استراحت دادیم. با توجه به محدودیت های کرونایی و قرنطینه شدن بازیکنان از این فرصت استفاده کردیم و به او مرخصی دادیم.

 

سرمربی زنیت در ادامه درباره اینکه آیا برای آقای گلی دزیوبا در این بازی هدفی داشتند، گفت: نه به هیچ وجه ما هدفمند کاری را انجام ندادیم. ولی دزیوبا در این بازی فرصت داشت تا از آزمون پیشی بگیرد و این کار را کرد و به از این بابت خوشحالیم که او آقای گلی لیگ روسیه را کسب کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------