پیوس: پرسپولیس با برتری در شهرآورد مزد شجاعتش را گرفت



پیوس ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان با برتری در شهرآورد مزد شجاعتشان را گرفتند. با این تیم مدعی قهرمانی در لیگ برتر و آسیا هستیم. 

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه در یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل خود با نتیجه یک بر صفر برابر استقلال به برتری رسید تا علاوه بر فتح شهرآورد نود و پنجم پایتخت در کنار سپاهان همچنان مدعی نخست قهرمانی باشد.

 

در همین رابطه ایرنا گفت و گویی را روز دوشنبه با «فرشاد پیوس» انجام داده که در زیر می‌خوانید:

 

دیدار با استقلال چطور بود؟

پرسپولیس خوب و شجاعانه بازی کرد و توانست با برتری در این مسابقه مزد شجاعتش را بگیرد.

 

قبول دارید دقایق نخست شهرآورد چنگی به دل نمی‌زد؟

بله. در نیمه اول بازی خوبی را شاهد نبودیم و توپ بیشتر در مرکز زمین بود. استقلال کمی ترس داشت و به همین خاطر این موضوع در بازی تاثیر گذاشته بود اما در مجموع پرسپولیس رفته رفته توانست بازی خود را به حریف دیکته کند و در این دیدار به برتری برسد.

 

نقطه قوت پرسپولیس در این دیدار چه بود؟

حریف از باخت ترس داشت و به همین خاطر پرسپولیس باهوش بازی کرد و توانست راه‌های نفوذ حریف را ابتدا ببندد. پس از آن هم کم کم به دروازه حریف نزدیک شد و در نهایت به حقش که برتری در این دیدار بود رسید.

 

عملکرد مهاجمان پرسپولیس در این دیدار چطور بود؟

به نظر من با حضور «شهریار مغانلو» و «عیسی آل‌کثیر» پرسپولیس خط حمله وحشتناکی دارد و این زوج باعث ترس رقبا شده‌اند.  این ۲ از بهترین‌های آسیا هستند و هر دو نفر آنان مستحق حضور در تیم ملی هستند. زیرکی آنها نیز موجب شد تا در شهرآورد به برتری برسیم.

 

می‌توانیم این روند را تا کسب پنجمین قهرمانی متوالی حفظ کنیم؟

من اوایل لیگ هم گفتم که امسال هم مانند سال گذشته در فاصله دو سه هفته مانده به پایان بازی‌ها قهرمانی مسجل خواهد شد. با این تیمی که ما داریم در آسیا هم مدعی اصلی قهرمانی هستیم.

 

پرسپولیس در دیدار بعدی خود باید در جام حذفی به میدان برود. بازی مقابل شاهین بندر عامری را چطور می‌بینی؟

خوبی تیم فعلی پرسپولیس این است که ما ۲ تیم آماده داریم. بهتر است کادر فنی در این دیدار بیشتر از نفرات جوانتر استفاده کند تا هم بازیکنان اصلی کمی استراحت داشته باشند و هم جوان‌ها تجربه بهتری کسب کنند و با اعتماد به نفس بیشتری پرسپولیس را همراهی کنند. از طرفی نباید حریف را هم دست کم گرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------