یوونتوس با غلبه بر آتالانتا قهرمان جام حذفی شد | پاری‌سن‌ژرمن با غلبه بر موناکو، جام حذفی را از آن خود کرد



 جام حذفی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
تیم فوتبال یوونتوس با کسب چهاردهمین قهرمانی در کوپا ایتالیا، گوشه‌ای از ناکامی‌های اخیرش در سری A را جبران کرد. 

 به گزارش تسنیم، دیدار پایانی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا چهارشنبه شب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه ماپی (ورزشگاه خانگی تیم ساسولو) برگزار شد که این بازی را تیم یوونتوس با نتیجه ۲ بر یک به سود خود به پایان رساند.

 

بانوی پیر با گلزنی مهاجم سوئدی خود دژان کولوسفسکی در دقیقه ۳۱ پیش افتاد. روسلان مالینوفسکی در دقیقه ۴۱ گل تساوی را برای آتالانتا به ثمر رساند، اما فدریکو کیه‌زا ستاره ایتالیایی یوونتوس در دقیقه ۷۳ گل برتری راه‌راه‌پوشان تورین را وارد دروازه آتالانتا کرد.

 

در ادامه رافائل تولوی دفاع چپ آتالانتا در هشتادوهشتمین دقیقه بازی از داور کارت قرمز گرفت تا کار شاگردان گاسپرینی برای فرار از شکست سخت شود. در نهایت بازی با همین نتیجه تمام شد تا یوونتوس برای چهاردهمین بار قهرمان کوپا ایتالیا شود و رکورد خود را به‌عنوان پرافتخارترین تیم جام حذفی ایتالیا ارتقا دهد.

 

یوونتوسی‌ها حالا تمرکز خود را روی سری A خواهند گذاشت تا در هفته آخر رقابت‌ها با کسب پیروزی در خانه بولونیا، هدف بعدی‌شان را که کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست، محقق کنند.

 

 جام حذفی فرانسه| پاری‌سن‌ژرمن با غلبه بر موناکو، جام قهرمانی را از آن خود کرد 

پرونده رقابت‌های جام حذفی فوتبال فرانسه در فصل ۲۱-۲۰۲۰ با پیروزی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در بازی فینال مقابل موناکو بسته شد.

 جام حذفی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

دیدار فینال جام حذفی فرانسه، چهارشنبه شب میان تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و موناکو در ورزشگاه استاده فرانس شهر پاریس برگزار شد که این بازی را پاری‌سن‌‌ژرمن با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود به پایان رساند و از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کرد.

 

مائورو ایکاردی در دقیقه ۱۹ و کیلیان امباپه در دقیقه ۸۱ گل‌های این بازی را به ثمر رساندند تا PSG‌ برای چهاردهمین بار فاتح جام حذفی فرانسه شود و جایگاهش را به‌عنوان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها ارتقا دهد.

 

پاریسی‌ها پیش از این در سال‌های ۱۹۸۲، ۱۹۸۳، ۱۹۹۵، ۱۹۹۸، ۲۰۰۴، ۲۰۰۶، ۲۰۱۰، ۲۰۱۵، ۲۰۱۶، ۲۰۱۷، ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ قهرمان جام حذفی فرانسه شده بودند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------