بوفون: اگر دعوتم کنند به جام جهانی قطر هم می‌روم



بوفون,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 دروازه‌بان تیم یوونتوس بعد از انجام آخرین بازی برای این تیم امیدوار است در جام جهانی قطر نیز حاضر باشد.

  به گزارش ایسنا و به نقل از گاتزتادلواسپورت، یوونتوس در دیدار برابر آتالانتا در فینال جام حذفی به پیروزی دست پیدا کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد. این آخرین دیدار جانلوئیجی بوفون با این تیم بود و دروازه‌بان کهنه کار ایتالیایی از یوونتوس جدا می‌شود.

 

دروازه‌بان ایتالیایی درباره پایان کار در یوونتوس گفت: یووه همیشه بخشی از زندگی من خواهد بود. خوشحالم که سال‌ها برای تیم محبوبم بازی کردم و این قهرمانی دوران حضور من را در این تیم به خوبی تکمیل کرد و بابت آن خیلی خوشحالم.

 

بوفون درباره پیشنهادات خود نیز گفت: من در این دوره تماس‌های زیادی داشته‌ام و دارم پیشنهادهای دریافتی را تجزیه و تحلیل می‌کنم. به تازگی پیامی از یک مدیر اجرایی دریافت کردم که برای من جالب بود. من هنوز احساس قدرت می‌کنم، اگر موقعیتی را پیدا کنم می‌توانم هنوز ادامه دهم. فکر می‌کنم که هنوز یک دروازه‌بان بسیار قوی هستم.

 

او در پایان درباره حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: باید ببینیم که من چگونه در نوامبر ۲۰۲۲ خواهم بود. به خاطر غروری که دارم نمی‌خواهم و انتظار ندارم کسی دلش برای من بسوزد و من را به تیم ملی دعوت کند. اگر کسی فکر کند که من هنوز هم دروازه‌بان قابل اعتمادی هستم  حاضرم در جام جهانی هم حضور داشته باشم در غیر این صورت من در خانه می‌مانم. من می‌خواهم به فکر ۲۰۲۲ باشم، فکر می کنم هنوز قوی هستم ولی باید دید سرمربی چه تصمیمی می‌گیرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------