اعتراض به وعده غذایی و جریمه ۵ درصدی استقلالی‌ها!/مجیدی خطاب به طرفداران استقلال: تجمع نکنید، مشکلات برطرف می‌شود



 استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
اعتراض بازیکنان استقلال به شرایط مدیریتی این باشگاه با نامه جریمه ۵ درصدی برای بازیکنان این تیم همراه بوده است…. 

به گزارش ورزش سه، بازیکنان استقلال که بعد از دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان به شرایط مدیریتی این تیم و مشکلاتی که داشتند، اعتراض کرده بودند، اکنون از جریمه ۵ درصدی خود در این رابطه مواجه شده‌اند که از نظر روحی آنها را با مشکل مواجه کرده است.

 

حضور استقلال در مسجدسلیمان و اینکه از سوی مدیران این تیم شرایط اردویی مناسبی خصوصا در بحث تغذیه صورت نگرفته بود، باعث شد تا بازیکنان این تیم در میکسدزون استادیوم آزادی و بعد از جدال با نساجی مازندران انتقادات تندی را نسبت به این موضوع داشته باشند. وریا غفوری، محمد دانشگر، داریوش شجاعیان، رشید مظاهری، ارسلان مطهری و… از جمله بازیکنانی بودند که به شدت نسبت به این موضوع گلایه داشتند.

 

داریوش شجاعیان در این زمینه با اشاره به وضعیت نامناسب تغذیه تیم در مسجدسلیمان گفته بود: ” شاید یک سری‌های بدشان بیاید من این حرف‌ها را بزنم. هربار که به هتل می‌رفتیم دو نمونه غذا داشتیم. مگر می‌شود این تیم فقط یک نمونه غذا داشته باشد. شاید یک بازیکن استقلال گوشت دوست نداشته باشد.”

 

دیگر بازیکنان استقلال نیز در همین کلیدواژه‌ها در اعتراض به نوع تغذیه در نظر گرفته شده در مسجدسلیمان اعتراضاتی را متوجه مدیریت باشگاه و احمد مددی کرده بودند.

 

اکنون اما به بازیکنان استقلال ابلاغ شده که ماحصل اعتراض آنها در میکسدزون استادیوم آزادی در این خصوص با در نظر گرفتن جریمه ۵ درصدی در این رابطه همراه شده است. موضوعی که باعث گلایه تند آنها نسبت به این موضوع و اعلام آن به فرهاد مجیدی شده است تا کادرفنی آبی‌ها به دنبال این باشد تا این جریمه عجیب را با رایزنی‌اش حل کند و از پرونده بازیکنان خارج کند.

 

مدیران استقلال که در آن مقطع واکنشی به این موضوع نشان نداده بودند و در صدد حل مشکل برنیامده بودند، اکنون با این اقدام بار دیگر بازیکنان را مقابل خود قرار داده‌اند و باید دید بازیکنان چه واکنشی به این موضوع خواهند داشت. مدیران استقلال و خصوصا احمد مددی که به شدت این روزها تحت فشار قرار گرفته‌اند، در صورتی که اکنون نیز واکنش دیگری از سوی بازیکنان جریمه شده متوجه خود ببینند، به نظر می‌رسد شرایط سخت‌تری را در ادامه دنبال خواهند کرد و سایه استعفا و جدایی از صندلی مدیریت باشگاه را بیش از گذشته در نزدیکی خود ببینند.

 

مجیدی خطاب به طرفداران استقلال: تجمع نکنید، مشکلات برطرف می‌شود! + عکس

سرمربی تیم استقلال تهران به هواداران این تیم اعلام کرد به زودی برخی از مشکلات برطرف می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجو، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال تهران که روز گذشته طی اظهاراتی علیه مدیریت باشگاه موضع گرفته بود و با حمایت هواداران هم رو به رو شد، از طرفداران این باشگاه درخواست کرد تا از تجمع مقابل ساختمان باشگاه جلوگیری کنند.

 

مجیدی خطاب به هواداران اعلام کرد جلسه‌ای در هفته آینده برگزار می‌شود که قرار است بخشی از مشکلات تیم برطرف شود.

 استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------