انتقام؛ پاسخ تند به رفتار تحقیرآمیز رونالدو(عکس)



رونالدو,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
انتقام همان چیزی است که رابین گوسنس مدافع چپ تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه آتالانتای ایتالیا در دیدار مقابل پرتغال، آن را به اجرا گذاشت. 

به گزارش ورزش سه ، مدت ها پس از احساس شرمندگی مقابل مهاجم پرتغالی یوونتوس، رابین گوسنس در دیدار تماشایی روز گذشته، مهارت و کیفیت خود را مقابل کریستیانو رونالدو به نمایش گذاشت و جالب اینکه گلی که او با ضربه سر به ثمر رساند، تبدیل به کلیدی ترین گل مسابقه شد چرا که پرتغالی ها خطرناک هر لحظه می توانستند نتیجه بازی را به سود خود برگردانند و اگر آلمان فاصله خود را با پرتغال بیشتر نمی کرد، ممکن بود بعد از دریافت گل دوم، شرایط سخت تری را در خانه تجربه کند.

 

اما داستان گوسنس و رونالدو چیست؟ مدافع چپ فوتبال آلمان که در آتالانتا بازی می کند، قبلا در یک مسابقه سری آ به مصاف یوونتوس رفته بود که کریستیانو رونالدو را به همراه داشت. پس از مسابقه گوسنس به برنده 5 توپ طلا نزدیک شد و از او پرسید که آیا مایل است پیراهنش را با وی عوض کند؟ بازیکن آلمانی ادعا می کند که رونالدو هنگام گفتن کلمه نه و دادن پاسخ منفی، طوری از او دور شد که حتی چشمش به او نیفتد.

 

در آن لحظات، این مدافع آلمانی احساس شرمندگی و خجالت کرد اما خیلی نگذشت تا این حس با خنده های او در یک رویارویی دیگر عوض بشود. پرتغال در حساس ترین دیدار شب گذشته به مصاف آلمان رفت که با حضور رونالدو و گوسنس برگزار می شد. رونالدو البته گل اول مسابقه را زد اما در نهایت این آلمان بود که با 4 گل حریف زرشکی پوش خود را شکست داد و گل چهارم نیز با ضربه سر زیبای گوسنس وارد دروازه پرتغال شد.

 

رونالدو,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

خب، طبیعی بود که پس از این مسابقه تلاشی برای تعویض پیراهن با رونالدو نکند. اگر چه کریستیانو بدن تراش خورده و عضلات خود را باز هم در مقابل دوربین ها به نمایش گذاشت. گوسنس قبلا نوشته بود رویاها ارزشمند هستند. او در کتاب بیوگرافی اش که بخشی از آن توسط وب سایت گل منتشر شده، چنین نوشته است: بعد از بازی یوونتوس سعی کردم آرزوی داشتن پیراهن رونالدو را برآورده کنم. پس از سوت پایان بازی به سراغش رفتم اما او درخواست من را قبول نکرد. من پرسیدم کریستیانو آیا می توانم پیراهن تو را داشته باشم؟ اما او بدون اینکه نگاهی به من بکند فقط گفت نه. صورت من کاملا سرخ شد و شرمنده شده بودم. چاره ای جز این نداشتم که به رختکن بروم اما در تمام این لحظات احساس حقارت و کوچکی می کردم.

رونالدو,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

"لحظه هایی هست که اتفاق ناخوشایندی رخ می دهد و شما به اطرافتان نگاه می کنید تا ببینید کسی متوجه این مسئله شده است؟ این دقیق چیزی بود که برای من اتفاق افتاد و در آن لحظه هم سعی کردم آن را پنهان کنم." با این جملات دردناک، این بازیکن آلمانی انگیزه زیادی برای درخشش مقابل پرتغال داشت و در نهایت به هدفی که می خواست، رسید. گاهی یک پیراهن چه داستان هایی پشت سر خود دارد!

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------