آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

یورو 2020| بررسی بازی‌های امشب ؛ یاران گرت بیل در برابر دانمارک با روحیه ؛ اتریش مقابل ایتالیای مدعی



 یورو 2020,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
امشب بازی‌های مرحله حذفی یورو 2020 برگزار خواهد شد و در مهمترین دیدار تیم ملی ایتالیا پذیرای اتریش خواهد بود. 

به گزارش فارس، پس از 2 روز استراحت، یورو 2020 در مرحله حذفی از امشب برگزار خواهد شد تا 8 تیم پایانی مشخص شود. امشب در 2 ساعت 20:30 و 23:30 2 بازی برگزار خواهد شد که در مهمترین‌ آنها ایتالیا در لندن به مصاف اتریش خواهد رفت. 

 

در دیگر بازی یورو 2020، تیم ملی ولز و دانمارک در آمستردام به مصاف هم خواهند رفت تا در یک بازی جذاب برنده این مسابقه مشخص شود. 

 

در گزارش و جدول زیر قصد داریم به صورت خلاصه در خصوص بازی‌های امشب صحبت کنیم. 

 

بررسی آماری مرحله گروهی یورو 2020 را در اینجا مشاهده کنید.

  

 یورو 2020,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

*ولز - دانمارک

 یورو 2020,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

این دیدار اولین مسابقه حذفی در یورو 2020 خواهد بود و بسیاری معتقدند که یکی از جذاب‌ترین و غیرقابل پیش‌بینی‌ترین مسابقات خواهد بود. دانمارک پس از اتفاق دلخراش در بازی اول و ایست قلبی کریستین اریکسن، بازی به بازی خود را بهتر کرد و توانست در دیدار پایانی مقابل روسیه یک شاهکار رقم زند. آنها اکنون از روحیه بسیار بالایی برخوردار هستند و یکی رقیب سرسخت لقب خواهند گرفت.

 

از طرف دیگر تیم ملی ولز با اینکه مقابل ایتالیا شکست خورد و در برابر سوئیس به تساوی رسید ولی جزو تیم‌های خوب گروه A بود و توانست با درخشش بازیکنانی مثل گرت بیل و ارون رمزی به تیم غیرقابل پیش‌بینی لقب گیرد. آنها در دیدار مقابل ایتالیا نیز نمایش قابل قبولی داشتند و توانستند موقعیت‌های خوبی ایجاد کنند. گرت بیل در این مسابقه یک فرصت بسیار عالی را از دست داد و الا شاگردان راب پیج می توانستند با دست پر و امتیاز از ایتالیا خارج شوند. 

 

با این حال انتظار می رود که این مسابقه جذاب دنبال شود و گرت بیل یک نمایش خوب از خود به ثبت رساند. از طرف دیگر دامسگارد، جوان 20 ساله دانمارک که در بازی مقابل روسیه یک گل زیبا به ثبت رساند نیز جزو ستاره‌های برتر این مسابقه به شمار خواهد رفت. کسپر هیولمند، بازیکنانی مثل یوسف پولسن و هویبیرگ را در اختیار دارد و می‌تواند برای ولز دردسرساز شود.

 

*ایتالیا - اتریش 

 یورو 2020,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

دومین بازی امشب در ساعت 23:30 در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد. ایتالیا که جزو مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می‌رود باید عیار خود در این مرحله نشان دهد. برخی معتقدند که اتریش می‌تواند مقابل شاگردان مانچینی ایستادگی کند. اتریش در گروه C مسابقات به 2 برد مقابل اوکراین و مقدونیه شمالی رسید و با درخشش بازیکنانی مثل آلابا، زابیتسر و آرناتوویچ بسیار خطرناک خواهد بود. 

 

از طرفی ایتالیا با مانچینی به هارمونی بسیار خوبی دست پیدا کرده و در خط حمله با حضور بازیکنانی مثل چیرو ایموبیله، دومنیکو براردی و لورنتزو اینسینیه بسیار خطرناک خواهد بود. 

 

البته این تیم در خط تدافعی نیز فوق‌العاده بوده و در 11 بازی اخیر خود هیچ گلی دریافت نکرده است.باید دید امشب ایتالیا در برابر اتریش چه نمایشی خواهد داشت. آیا شاگردان فرانکو فودا می‌توانند یک شاهکار مقابل ایتالیا رقم زنند؟

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------