پرسپولیس همچنان چشم انتظار رادوشوویچ



 ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
باشگاه پرسپولیس با تامین بودجه لازم در خصوص پرداختی به بوژیدار رادوشوویچ در انتظار بازگشت این گلر و پایان دادن به این ماجراست. 

به گزارش خبرآنلاین، بوژیدار رادوشوویچ گلر کروات پرسپولیس که چندی پیش با سود بردن از تعطیلات لیگ راهی کشورش شده بود، در ادامه با ادعای مربوط به عدم پرداخت مطالباتش به ایران بازنگشت و در انتظار مشخص شدن وضعیت قراردادی خود با سرخ‌هاست.

 

این در حالیست که طی چند وقت اخیر باشگاه پرسپولیس علیرغم مشکلات مالی که داشته، برای اینکه درگیر پرونده مالی سنگینی در فیفا نشود اقدام به تامین بودجه ارزی برای پرداخت مطالبات بوژیدار رادوشوویچ کرده و در سایت رسمی این باشگاه و مکاتباتی که با وکیل وی داشته نیز این موضوع را اعلام کرده تا او در بازگشت به تهران و حضور در دفتر باشگاه مطالبات خود را دریافت کند.

 

بوژیدار رادوشوویچ اما در اقدامی عجیب با رد ادعاهای باشگاه پرسپولیس از بازگشت در این شرایط صرفنظر کرده و به نظر می‌رسد با اهرم شکایت به فیفا و تجربه مناسبی که وکیل وی (کاستلو) در این زمینه تاکنون در پرونده‌های مربوط به بودیمیر و میلیچ و النصر دنبال کرده، قصد دارد با طی کردن مراحل قانونی به خواسته خود دست یابد و سرخ‌ها را در قبال قرارداد فصول آتی نیز به دردسر بیندازد.

 

باشگاه پرسپولیس اما بار دیگر با اعلام موضوع مربوط به تامین منابع و در اختیار داشتن مبلغ مدنظر این گلر کروات، از وی دعوت کرده تا با حضور در ساختمان باشگاه آن را دریافت کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------