درگیری خونین در ورزشگاه آزادی در حاشیه لیگ پاورلیفتینگ



ورزشگاه آزادی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
در حاشیه برگزاری رقابت های لیگ پاورلیفتینگ در مجموعه ورزشی آزادی درگیری خونینی رخ داد و طی آن یکی از اعضای تیم کرمانشاه مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت. 

به گزارش ایسنا، یک روز پس از خبر جنجالی سیلی و فحاشی سرپرست تیم هیات کرمانشاه به یکی از داوران حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ پاورلیفتینگ که به تعلیق این فرد از سوی کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی منجر شد، بعد از ظهر روز گذشته(یکشنبه)، ورزشکاران تیم هیات کرمانشاه پس از کسب عنوان سومی لیگ پاورلیفتینگ در حالیکه در محوطه چمن بیرون از سالن ۱۲ هزار نفری آزادی مشغول صرف ناهار بودند، به یکی از هم تیمی هایشان حمله کردند و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

 

شدت این حمله به حدی بود که به گفته ورزشکار مضروب و تعدادی از افراد حاضر در محل درگیری، اعضای تیم همگی به سمت سعید کاکولکی حمله ور شدند و با ضربات مشت و لگد چانه و بینی او را شکستند تا جاییکه خون زیادی از صورت او سرازیر شد.

 

این اتفاقات در مجموعه ورزشی آزادی و محوطه بیرونی سالن ۱۲ هزار نفری رخ داد و مشخص نیست چرا عوامل حراست مجموعه ورزشی آزادی واکنشی نسبت به این اتفاق نداشته اند؟

 

سعید کاکولکی عضو تیم پاورلیفتینگ هیات کرمانشاه که در این درگیری مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، درباره این اتفاق به خبرنگار ایسنا، گفت: در مراحل مقدماتی لیگ برای این تیم وزنه زدم و توانستم امتیازات خوبی را کسب کنم و در راه یابی تیم به مرحله نهایی نقش داشته باشم. اما متاسفانه من در تیم غریب بودم و از روز اول مثل اجنبی با من برخورد کردند.

 

وی افزود: روز قبل از شروع مسابقات در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی، با آن ها صحبت کردم و گفتم پدر و مادرم کرونا گرفتند نمی توانم بیایم. گفتند بیا در دسته ۸۳ کیلوگرم وزنه بزن. چند ساعت بعد گفتند چون تمرکز نداری صلاح نیست وزنه بزنی اما هر طور شده به تهران بیا تا در مراسم اهدای مدال و حکم شرکت کنی چرا که دستور فدراسیون است همه اعضای تیم ها در مراسم حاضر باشند. وقتی به تهران رسیدم، ساعت ۱۲ شب زنگ زدند گفتند چرا آمدی؟ تست PCR دادی؟ گفتم ندادم و کسی هم به من نگفته تست بده. گفتند نمی توانی به هتل بیایی. من را به محل اسکان تیم راه ندادند و گفتند صبح هم نمی توانی وارد سالن مسابقات بشوی. من هم شب مجبور شدم به محل اسکان تیم بابلسر بروم.

 

عضو تیم هیات کرمانشاه در لیگ پاورلیفتینگ، ادامه داد: وقتی دیروز صبح (یکشنبه) به سالن آمدم به سمت مربی تیم رفتم  و دستم را دراز کردم اما با من دست نداد. هیچکدام از اعضای تیم نیز هیچ توجهی به من نکردند و من کنار بچه های تیم های دیگر نشستم. ظهر که مسابقات رده بندی و سکو تمام شد وقتی از سالن بیرون آمدم دیدم اعضای تیم همگی روی چمن نشستند و مشغول خوردن ناهار هستند و هیچکس به من نگفت تو هم عضو تیم ما هستی و برای من حتی ناهار هم نگرفتند و نگفتند تو در شهر غریب هستی و حداقل بیا ناهار بخور. وقتی به سمتشان رفتم یکی از آن ها گفت بیا ناهار بخور گفتم من در مسابقات بابلسر با همه وجود برایتان وزنه زدم و امتیازات خوبی هم گرفتم اما شما با من خیلی بد تا کردید. به همه اعضای تیم پول و پاداش دادید اما به من فقط یک میلیون تومان دادید، من را به هتل راه ندادید، برای رفتن به روی سکو هم من را صدا نزدید و حتی ناهار هم برای من نگرفتید. به دروغ گفتید هتل و سالن تست PCR می خواهند در حالیکه هیچکدام هیچ تستی نخواستند. من که نمی خواستم وزنه بزنم خود شما گفتید بیایم. فقط یک میلیون تومان در بابلسر به من دادید که آن هم بابت مدال نقره بود و گفتید همین یک میلیون بابت ایاب و ذهاب و جایزه و قراردادت است، در حالیکه به همه تیم پول و پاداش دادید.

 

کاکولکی خاطرنشان کرد: وقتی این حرف ها را زدم، سرمربی تیم به زبان محلی به من فحاشی کرد و به سمتم حمله ور شد. سپس اعضای تیم به من حمله کردند. هر چه فکر کنید سمت من پرتاب کردند و با مشت و لگد به جانم افتادند. چانه ام پاره شد و بینی ام شکست و تمام صورت و لباسم خونی شد. خدا خیلی رحم کرد که جان سالم به در بردم. یکسری از داوران با دیدن این صحنه سمتمان آمدند و من را به زور سوار ماشینم کردند تا از ورزشگاه آزادی خارج شوم. من هم از ترس اینکه بلایی سرم نیاید یا محروم نشوم سریع از مجموعه خارج شدم و به سمت اصفهان حرکت کردم.

 

وی تاکید کرد: شاید نزدیک به ۲۰ نفر آنجا حضور داشتند اما فکر می کنم حدود ۱۴ یا ۱۵ نفر بودند که همگی به من حمله کردند. مخصوصا هم تیمی هایم که شاگرد مربی مان بودند بیشتر من را کتک زدند!

 

کاکولکی در پایان گفت: مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی با من تماس گرفتند و پیگیر این اتفاق شدند. قطعا از عوامل تیم شکایت خواهم کرد و به صورت قانونی موضوع را پیگیری می کنم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------