آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

عجیب اما واقعی؛ مدیرعامل استقلال برکنار شده بود



سندی منتشر شده است که نشان می دهد احمد مددی – مدیر عامل فعلی باشگاه استقلال در زمان مدیریت احمد سعادتمند از کار برکنار شده بود. 

به گزارش ورزش سه ، احمد سعادتمند که بعد از انتخاب به عنوان مدیر عامل احمد مددی را به عنوان معاون خود برگزیده بود بعد از مدتی در نامه ای که رونوشت آن به سازمان لیگ و هم چنین مدیر حقوقی وزارت ورزش و جوانان استحضار شده بود احمد مددی را به بهانه ی تعلل در حل مشکل اخذ مجوز حرفه ای گری باشگاه استقلال، عدم نظارت و ایجاد تعامل با کادر فنی و بازیکنان تیم، حضور ضعیف و سلب مسئولیت در اقدامات مربوط به نقل و انتقالات ، عدم پیگیری لازم در خصوص اخذ مجوز از فدراسیون فوتبال برای حضور داریوش شجاعیان در لیگ قهرمانان آسیا و در نهایت سوء مدیریت در اخذ روادید برای برخی از بازیکنان و اعزام آنها به دوم به منظور همراهی تیم در لیگ قهرمانان آسیا از کار برکنار کرده بود؛ هر چند این تصمیم او هیچ گاه اجرایی نشد و در نهایت او از کار برکنار شد. از آنجایی که رونوشت نامه ی برکناری احمد مددی برای سازمان لیگ و هم چنین مدیر کل حقوقی وزارت ورزش و جوانان ارسال شده بود به نظر می رسد مقام بالادستی مانع از اجرای این تصمیم شده است و شاید هم اعضای هیات مدیره ی باشگاه استقلال این تصمیم را وتو کردند.

 

استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جالب اینکه برخی از مشکلاتی که احمد سعادتمند در نامه ی خود بدان اشاره کرده در حال حاضر مورد اشاره فرهاد مجیدی هم هست. هر چند به تازگی برخی از سوء تفاهمات برطرف شده است. نکته ی مهمی که در نامه ی مدیر عامل سابق باشگاه استقلال بدان اشاره شده سوء مدیریت بوده است. البته باید به این نکته اشاره کرد مدیریت احمد سعادتمند هم بارها و بارها مورد نقد قرار گرفته است. با این حال او بعد از انتخاب مددی به عنوان معاون خود بعد از مدتی تصمیم به برکناری او می گیرد اما همان طور که اشاره شد این تصمیم عملی نمی شود و در نهایت این اوست که از کار برکنار می شود.

 

تصمیم اخیر وزارت ورزش و جوانان که به بقای احمد مددی در پست مدیریت باشگاه استقلال منجر شد مورد نقد قرار گرفته است و خیلی ها این تصمیم را به سود استقلال نمی دانند و حتی تماشاگران باشگاه هم به این تصمیم اعتراض کرده اند. شاید در آینده با تغییر مدیران وزارت ورزش و جوانان و با خواست کادر فنی و هم چنین تماشاگران اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال هم تغییر کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------