آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

مشکل چک برگشتی مرادمند چگونه حل شد؟



 چک برگشتی,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
3 بازیکن تیم فوتبال استقلال به دیدار این تیم مقابل آلومینیوم اراک نمی‌رسند. 

به گزارش فارس، دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال از ساعت 19:50 فردا در ورزشگاه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

 

تیم فوتبال استقلال قرار است بعد از پایان تمرین امروز با اتوبوس راهی اراک شود اما تعدادی از بازیکنان این تیم به بازی فردا نمی‌رسند. هرویه میلیچ به دلیل مصدومیت به این دیدار نمی‌رسد. دیاباته روز گذشته به تهران بازگشته و داریوش شجاعیان نیز به دلیل دوری از تمرینات و آمادگی جسمانی در مسابقه فردا حضور نخواهند داشت.

 

ووریا غفوری هم که در چند روز اخیر در تمرینات آبی پوشان به صورت اختصاصی تمرین کرده به دلیل مصدومیت به دیدار فردا نمی‌رسد اما این بازیکن قرار است با آبی پوشان راهی اراک و تیمش را در این سفر همراهی کند.

 

سید احمد موسوی و فرشید اسماعیلی دو بازیکنی هستند که در دیدار گذشته آبی پوشان حضور داشته و مشکلی برای سفر به اراک ندارند.

 

 چک برگشتی,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
مشکل چک برگشتی مدافع استقلال با وساطت مشاور سابق هیات مدیره این باشگاه حل شده است. 

به گزارش  ورزش سه ، محمدحسین مرادمند یکی از بازیکنان خبرساز استقلال در دو هفته گذشته بود. او که در زمان جدایی از شهرخودرو مشهد برای حضور در استقلال چک رضایتنامه را به باشگاه مشهدی پرداخت کرده بود، با دردسر برگشت خوردن این چک مواجه شد و حتی یکی از طلبکارانش با حضور در هتل محل اقامت استقلال به دنبال جلب او بود.

 

در آن زمان فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پادرمیانی کرد و اجازه نداد مرادمند بازداشت شود و بعد از آن هم علی نامداری مشاور سابق هیات مدیره استقلال با طلبکاران جلسه ای داشت تا مشکل مرادمند یک فقره از چک هایی که به مالک سابق پدیده داده بود، حل شود.

 

مرادمند هنوز بدهی هایی را در این خصوص دارد و چک هایی از او توسط حمیداوی مالک سابق شهرخودرو خرج شده است. از این رو فعلا یکی از بدهی های مرادمند رفع شده و باید دید در روزهای آینده او چگونه می تواند برای پرداخت بقیه بدهی های خود اقدام کند.

 

گفتنی است؛ مرادمند بعد از بازی با گل گهر سیرجان که با گلزنی اش هم همراه بود، از فرهاد مجیدی بابت حمایت هایش و زحماتی که در این خصوص کشیده تشکر کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------