مطهری: سپاهانی‌ها به جای اینکه سراغ ما بیایند دنبال گل آفسایدشان باشند! | نکونام: پرسپولیس یکی از قدرت‌های آسیاست



 مطهری,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مربی تیم پرسپولیس اعتقاد دارد بازی تیمش مقابل فولاد می‌توانست زیباتر باشد.

 به گزارش خبرآنلاین؛ حمید مطهری پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت: فوتبال امروز می‌توانست زیباتر باشد، هم گرمای هوا و هم بلندی زمین اجازه نداد بهتر کار کنیم. بیاییم کاری کنیم که فوتبال‌مان زیبا شود و تماشاگران‌مان نهایت لذت را ببرند.

 

وی در واکنش به اینکه نویدکیا گفته است پرسپولیس شانس قهرمانی بیشتری دارد، گفت: هر دو تیم در کورس رقابت هستند. ما بازی به بازی پیش می‌رویم، هیچ موقع نگاه‌مان به حیاط همسایه نیست که ببینیم آنجا چه اتفاقی می‌افتد. ما فقط رو به جلو نگاه می‌کنیم و تمرکزمان روی کار خودمان است. بازی به بازی جلو می رویم. بچه‌ها امروز فوق‌العاده زحمت کشیدند، علیرغم اینکه یک بازی سنگین هم مقابل گل‌گهر انجام داده بودیم. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و از فردا خودمان را برای بازی با آلومینیوم آماده می‌کنیم.

 

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد قضاوت کاظمی در این بازی تصریح کرد: به طور کلی داوران خوب قضاوت کردند. حالا یکسری اتفاقات هم ممکن است در میانه زمین افتاده باشد، ولی طبیعی است. ما مشکلی از داوری نداریم و به همه عزیزان و کسانی که برای برگزاری بازی زحمت کشیدند خسته نباشید می‌گوییم.

 

«سپاهانی‌ها معتقد بودند کنعانی‌زادگان چهار کارته است.»، مطهری در واکنش به طرح این سوال گفت: من در صحبت‌هایم گفتم،‌ نگاه ما هیچ وقت به حیاط همسایه نیست، ولی متأسفانه تیم‌های دیگر در مورد تیم ما صحبت می‌کنند. خیلی صحبت دارم که در مورد تیم‌های دیگر بگویم‌، ولی اصول حرفه‌ای‌گری به من می‌گوید که به تیم خودت فکر کن،‌ شاید آنها هم حرفه‌ای گری را بیاموزند و یاد بگیرند در مورد تیم خودشان صحبت کنند.

 

وی ادامه داد: ما همیشه نگاه‌مان به تیم خودمان است، باشگاه این موارد را پیگیری می‌کند، هیچ اتفاق خاصی نیست. باید حواس‌شان را معطوف به اتفاقات دیدار پیکان و سپاهان کنند، دنبال گلی که من شنیدم آفساید زدند باشند، نه اینکه سراغ تیم ما بیایند و نگاه‌شان به حیاط ما باشد.

 

نکونام: پرسپولیس یکی از قدرت‌های آسیاست

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:داور برنده این مسابقه بود، او قضاوت فوق العاده ای داشت و قضاوتش بی نقص بود.

 مطهری,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

جواد نکونام بعد از تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس اظهار داشت: موقعیتی به حریف ندادیم آن هم حریفی که همه تیم‌ها را تحت فشار هم می‌گذاشت. می‌خواستیم روی ضربات ایستگاهی به آنها ضربه بزنیم، بازی سنگینی برای هر دو تیم بود. داور برنده این مسابقه بود داور قضاوت فوق العاده ای داشت و قضاوتش بی نقص بود.

 

وی افزود: مشکل اصلی ما نبود چند بازیکن اصلی بود . در زدن ضربات آخر هم تمرکز لازم را نداشتیم. بازی سختی بود. در دمای بالا ۵۰ درجه سانتی گراد دو بازی با دو تیم مدعی قهرمانی یعنی سپاهان و پرسپولیس داشتیم. بازی با نفت مسجدسلیمان هم سخت بود گل زدن به این تیم خیلی سخت است. با این حال بازی‌های قابل قبولی انجام دادیم.  امیدوارم بازی‌های باقیمانده لیگ را هم به خوبی ادامه بدهیم تا لیگ را با جایگاه مناسبی تمام کنیم.

 

نکونام در مورد دلیل غیبت فرشاد احمدزاده عنوان کرد: این بازیکن دچار مصدومیت شد و او را برای بازی‌های بعدی حفظش کردیم  تا در آینده از او استفاده کنیم.

 

سرمربی فولاد در مورد اینکه مربی پرسپولیس از بلندی چمن ورزشگاه ناراضی بود خاطرنشان کرد: خودمان هم از این مساله ناراحتیم. در بازی با مسجدسلیمان هم این مشکل را داشتیم. چون چمن زرد شده بود نمی‌شد آن را کوتاه‌ کرد و در بازی با تراکتور هم چمن بلند بود. امیدوارم این فصل را با همین چمن سر کنیم تا برای فصل آینده وضعیت چمن مناسب شود.

 

وی در مورد شانس کسب سهمیه ‌آسیایی فولاد گفت: برای این مساله تلاش خواهیم کرد. من دو فصل را در باشگاه بزرگ فولاد مربیگری کرده‌ام و به هواداران قول می‌دهم که تمام تلاش‌مان را انجام خواهیم داد. دلخوشی مردم خوزستان فوتبال است و امیدوارم بهترین نتایج را بگیریم. ما همه مسابقات را به چشم فینال نگاه می‌کنیم. در بازی با سایپا باختیم. امیدوارم قضاوت‌ها خوب باشد و وقتی داوری‌ها خوب است تقدیر و تشکر می‌کنیم و اگر هم ایرادی باشد آن را اعلام می‌کنیم. ۴ هفته تا پایان لیگ باقی مانده،امیدوارم بهترین داوران را برای این مسابقات انتخاب کنند و همه تیم‌ها را به یک چشم نگاه کنند. داوران هم زحمت خود را می‌کشند.

 

نکونام در مورد اینکه به باشگاه برای فصل آینده برنامه داده یا برنامه‌ای از او خواسته شده یا نه خاطرنشان کرد: واقعیت این است که نه برنامه‌ای از من خواسته شده و نه من برنامه‌ای به باشگاه داده‌ام. در این مدت که در خدمت فولاد بودیم  تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام دادم.این باشگاه فصل آینده با تغییراتی می‌تواند مدعی قهرمانی باشد. امسال اگر می‌توانستیم در نیم فصل چند بازیکن بگیریم شرایط ما بهتر می‌شد. فولاد مظلوم‌ترین تیم بود زیرا پنجره نقل و وانتقالاتی آن بسته شده  بود و نمی‌توانستیم بازیکنی جذب کنیم. آرزوی قلبی من موفقیت باشگاه فولاد است زیرا در این باشگاه کار کرده‌ام و به آن عرق دارم. امیدوارم بازیکنان بدانند که در چه باشگاه خوب و بزرگی حضور دارند. فولاد خوزستان همیشه می‌خواهد بالای جدول باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------