کاپیتان از جان گذشته آرژانتین؛ رد خون روی پای مسی



لیونل مسی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
لیونل مسی، کاپیتان آرژانتین، در دیدار نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا 2021 برابر کلمبیا، پس از مصدوم شدن در یک برخورد بسیار خشن، با مچی خون آلود تا انتها بازی کرد. 

به گزارش ورزش سه ، لیونل مسی موفق شد تا یک بار دیگر تیم آرژانتین را به فینال کوپا آمه‌ریکا هدایت کند. تیم مسی روز بامداد امروز کلمبیا را در ضربات پنالتی شکست داد تا در فینال این رقابت ها حریف نیمار و برزیل شود. پس از یک برخورد خشن از فرانک فابرا، مسی سرنگون شد و از درد روی زمین یه خود می پیچید. کاپیتان آلبی سلسته  از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد و شروع به خونریزی کرد، اما حتی این مصدومیت هم مانع از تلاش او برای کسب پیروزی و صعود به فینال نشد و او تقریبا تمام نیمه دوم را با پایی خون‌آلود بازی کرد.

 

در واقع در دیدار نیمه نهایی کوپا آمه ریکا بازیکنان کلمبیا شش کارت زرد دریافت کردند که هر شش کارت به دلیل خطای روی مسی به آنها نشان داده شد! این یک مسابقه بزرگ برای آرژانتین و مسی بود و آنها بازی را به شکلی عالی آغاز کردند؛ مسی در دقیقه هفت بازی لائوتارو مارتینز را مقابل دروازه کلمبیا صاحب توپ کرد و اون نیز با ضربه ای بسیار محکم دروازه حریف را باز کرد. اما بعد آرژانتین نتوانست از فرصت هایش استفاده کند و در دقیقه 61 لوییس دیاز کار را به تساوی کشاند تا ضربات پنالتی تکلیف دومین فینالیست کوپا را مشخص کند.

 

در ضربات پنالتی نیز پس از اینکه مسی نخستین ضربه پنالتی را برای آرژانتین تبدیل به گل کرد، آلبی سلسته با درخشش امیلیانو مارتینز، دروزاه بان 28 ساله خود که سه پنالتی کلمبیا را گرفت، توانست 3-2 حریف را شکست داده و راهی فینال شود.

لیونل مسی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

مسی در این بازی مهار نشدنی بود، اما نتوانست در طول 90 دقیقه دروزاه کلمبیا را باز کند. با این حال تلاش و عزم و اراده او مطمئناً مورد توجه هواداران در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است. هواداران از کاپیتان آرژانتین به دلیل تعهدی که حتی در هنگام مصدومیت و با مچ خون‌آلود از خود نشان داد، ستایش کرده اند.

لیونل مسی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

"مسی در واقع به جای اینکه از روی نیمکت تیمش را تشویق کند، داشت با یک پا بازی می کرد ."

لیونل مسی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

"آرژانتین به خاطر این مرد در فینال است؛ مردی با رد خون روی پایش."

لیونل مسی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

"مچ پای لیونل مسی بعد از یک برخورد با فابرا در حال خونریزی بوده است."

لیونل مسی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

"و او تقریبا 30-40 دقیقه این شکلی بازی کرد. آدم فضایی!"

لیونل مسی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

"آمار لیونل مسی برای آرژانتین وقتی یک نیمه با مچ خون‌آلود بازی می کرد:

 

9 دریبل موفق، 5 پاس کلیدی، ایجاد 2 شانس بزرگ، گل کردن 1 پنالتی"

لیونل مسی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

"مارادونا مسی، دیه‌گو لئو... رسیدن به ماراکانا "

لیونل مسی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

"تیم کلمبیا شش کارت زرد برابر آرژانتین دریافت کرد و هر شش کارت به دلیل خطا روی لیونل مسی بود. او برابر کلمبیا با خون روی مچ پایش بازی کرد."

 

مسی رکورد بیشترین گل (4)، بیشترین پاس گل (5)، بیشترین دریبل (33)، بیشترین شوت به سمت دروازه (11)، بیشترین فرصت (20) و دقیق ترین پاس های پایانی (102) کوپا آمریکا 2021 را دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------