سپاهان دیدار با پیکان را به نفع خود می کند؟ | اعتراض رسمی فولاد به حضور کنعانی زادگان



فوتبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
جایی که شوت امین درویشی پس از برخورد به دست مدافع سپاهان دچار تغییر مسیر شد و باعث شد تا نظرات متفاوتی درباره این صحنه ارائه کنند. 

باشگاه سپاهان به حضور مدافع تیم پیکان در بازی روز گذشته اعتراض کرد.

 

تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر در تهران میهمان پیکان بود که با نتیجه تساوی یک بر یک و با گل جنجالی اصفهانی‌ها به پایان رسید.

 

بعد از این بازی بود که خبر رسید سامان فلاح مدافع تیم پیکان از این بازی محروم بوده و حضورش در زمین غیر قانونی بوده است.

 

این خبر دقایقی بعد تکذیب شد و اعلام شد تعداد کارت‌های فلاح به شکلی نبوده که از این بازی محروم باشد ولی با این حال مسئولان باشگاه سپاهان اعتراض خود را به مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اعلام کرده و قصد دارند به صورت کتبی هم آن را ارسال کنند.

 

باید دید این موضوع در نهایت به چه شکلی رقم خواهد خورد.

 

اعتراض رسمی فولاد به حضور کنعانی زادگان

باشگاه فولاد به صورت رسمی با ارسال نامه ای به سازمان لیگ، نسبت به حضور محمدحسین کنعانی زادگان در بازی روز گذشته با این تیم اعتراض کرد.

 

فوتبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش ورزش سه ، دیدار حساس تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس، روز گذشته در اهواز با نتیجه بدون گل به پایان رسید. پس از این بازی و در فضای مجازی، برخی از کانال های تلگرامی نسبت به حضور محمدحسین کنعانی زادگان در این بازی معترض بودند. طبق ادعای این رسانه ها، مدافع پرسپولیس 4 کارته بوده و نباید در بازی با فولاد حضور پیدا می کرد.

 

پس از این اتفاق، باشگاه فولاد نیز با ارسال نامه ای به سازمان لیگ، به حضور کنعانی زادگان مقابل این تیم معترض شد. در این نامه با تیتر "درخواست رسیدگی باشگاه فولاد نسبت به استفاده پرسپولیس از بازیکن غیرمجاز" آمده است: باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در نامه ای به آقای بهاروند ریاست محترم سازمان لیگ و نائب رئیس محترم فدراسیون فوتبال، خواستار رسیدگی کمیته انضباطی درخصوص استفاده پرسپولیس از بازیکن غیرمجاز شد.

 

متن نامه فولادی ها به سازمان لیگ نیز به شرح زیر است:

 

با سلام

 احتراماً همانگونه که مستحضر هستید در تاریخ 1400/4/15 مسابقه تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران به میزبانی شهر اهواز برگزار گردید که متاسفانه تیم پرسپولیس تهران در تمام طول بازی از حضور آقای محمدحسین کنعانی زادگان استفاده نمود این در حالی است که مشارالیه در بازی های مقابل تیم نساجی مازندران در هفته پنجم در دقیقه 40، استقلال تهران هفته ششم در دقیقه 76، فولاد خوزستان هفته یازدهم در دقیقه 62 و گل گهر سیرجان هفته بیست و پنجم در دقیقه 62، کارت زرد دریافت نموده بود. لذا عنایت به ماده 23 و بندهای 2 و 3 ماده 48 آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر استفاده بازیکن غیر مجاز، مستدعی است دستور بررسی و طرح موضوع در کمیته محترم انضباطی جهت اتخاذ تصمیمات مقتضی مبنی بر استفاده از بازیکنان احتمالی غیرمجاز مبذول فرمایند. 

فوتبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------