هیولماند: داور بی‌جهت یک پنالتی را به انگلیس تقدیم کرد/ ساوت‌گیت: می‌رویم که فینال را هم ببریم



 تیم ملی فوتبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی فوتبال دانمارک از عملکرد شاگردانش با وجود ناکامی در صعود به فینال یورو ۲۰۲۰ تمجید کرد و البته برتری انگلیس در این بازی را به لطف تصمیم بحث‌برانگیز داور دانست. 

به گزارش تسنیم، کاسپر هیولماند، سرمربی تیم ملی دانمارک پس از شکست 2 بر یک مردانش در وقت‌های اضافه بازی برابر انگلیس در دومین شب از مرحله نیمه نهایی یورو 2020، ضمن تمجید از نمایش مردانش از تصمیم بحث برانگیز داور مسابقه انتقاد کرد.

 

جنجالی‌ترین صحنه‌ بازی، پنالتی‌ای بود که دنی ماکلی داور هلندی بازی به سود انگلیسی‌ها گرفت. تشخیص او در مورد برخورد مائله بازیکن دانمارک با رحیم استرلینگ که حتی با استفاده از کمک داور ویدئویی هم سختگیرانه به نظر می‌رسید، به سه‌شیر این اجازه را داد که در ریباند پنالتی توسط هری کین به گل دوم برسد.

 

هیولماند، گفت: ما بسیار ناراحتیم. قبول این شکست برای من واقعاً سخت است چون ما واقعاً در یکقدمی فینال بودیم و یکسری شرایط متفاوت در زمین بازی باعث شد که ما نتوانیم قدم آخر را برای حضور در فینال برداریم.

 

سرمربی وایکینگ‌ها افزود: به نظر نتایج بازی را حوادث رقم زدند و یکی از آنها هم زمانی بود که استرلینگ داشت به دنبال توپ می‌دوید، وارد محوطه شد و یک پنالتی گرفت که اصلاً پنالتی نبود. این چیزهاست که بیشتر مرا ناراحت می‌کند. نمی‌دانم چرا داور (قبل از صحنه رخ دادن پنالتی) زمانی که دو توپ درون زمین بود، بازی را متوقف نکرد. (در موردی مشابه ماکلی بازی را متوقف کرده بود). انگلیس موقعیت‌هایی داشت اما بازیکنان من با جان و دل جنگیدند و هر کاری از دست‌شان ساخته بود انجام دادند. انرژی آنها در پایان بازی دیگر تحلیل رفته بود اما باز هم دست از جنگیدند نکشدند. واقعاً حیف شد که آنها نتوانستند به فینال بروند چون لایقش بودند.

 

فینال یورو روز یکشنبه هفته آینده از ساعت 23:30 به وقت تهران میان تیم‌های ملی ایتالیا و انگلیس در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد.

 

ساوت‌گیت: می‌رویم که فینال را هم ببریم/ صحنه پنالتی روی استرلینگ را ندیدم 

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس مردانش را به خاطر نمایش‌شان برابر دانمارک در نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ ستود اما حاضر نشد درباره پنالتی بحث‌برانگیزی که منجر به پیروزی آنها شد، صحبت کند.

 

 تیم ملی فوتبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی انگلیس پس از پیروزی 2 بر یک تیمش برابر دانمارک در بازی خانگی شب دوم مرحله نیمه نهایی یورو 2020 به شبکه ITV انگلیس گفت: من واقعاً به این بازیکنان افتخار می‌‌کنم. این یکی از آن رویدادهایی است که سهیم بودن در آن باور نکردنی است. هواداران ما تمام شب عالی بودند. من حس می‌کردم که تیم ما پتانسیل پیروزی در این بازی را دارد اما این را هم می‌‌دانستم که انواع و اقسام نبردها را در این بازی تجربه خواهیم کرد. دانمارک را خیلی‌ها دستکم می‌گیرند اما دیدید که آنها برای ما کلی مشکل ساختند. با توجه به انتظار طولانی که ما برای صعود از مرحله نیمه نهایی یک تورنمنت داشته‌ایم و با توجه به تجربه محدود بازیکنان‌مان از بازی‌های بین‌المللی، به نظرم کار آنها باورنکردنی بوده است.

 

ساوت‌گیت افزود: لذت‌بخش‌ترین وجه بازی لذت و شادی است که ما به هواداران‌‌مان دادیم و یک شب فوق‌العاده را برای کشورمان ساختیم و این وضعیت تا 4 روز دیگر ادامه خواهد داشت. تیم ما در ادوار قبلی شب‌های تلخی را تجربه کرده بود اما این بار توانستیم با رویکردی مناسب پیش برویم.

 

بدون شک مهمترین و جنجالی‌ترین صحنه‌ بازی، پنالتی‌ای بود که دنی ماکلی داور هلندی بازی به سود انگلیسی‌ها گرفت. تشخیص او در مورد برخورد مائله بازیکن دانمارک با رحیم استرلینگ که حتی با استفاده از کمک داور ویدئویی هم سختگیرانه به نظر می‌رسید، به سه‌شیر این اجازه را داد که در ریباند پنالتی توسط هری کین به گل دوم برسد. ساوت‌گیت اما از اظهارنظر درباره این صحنه خودداری کرد و گفت:« من صحنه وقوع پنالتی را ندیدم. ما الان در فینال هستیم و باید از این واقعیت لذت ببریم اما هنوز یک مانع بزرگتر سر راه‌مان هست که باید تلاش کنیم آن را هم از پیش رو برداریم. ایتالیا تیم بسیار خوبی است. آنها تا این مقطع از جام عالی ظاهر شده‌اند و در خط دفاعی‌شان جنگاورانی بزرگ دارند. این بازی از آن بازی‌هایی است که همه منتظرش هستند.

 

سرمربی انگلیس در پایان تأکید کرد: ما سه بازی به یادماندنی متوالی را پشت سر گذاشتیم. گفته بودیم که می‌خواهیم برای کشورمان خاطره‌ای به یادماندنی بسازیم و حالا باید این کار را به سرانجام برسانیم. تیمی که به فینال می‌رود باید قهرمان شود. ما هم باید ریکاوری کنیم چون بازی امشب از ما چخ از نظر روانی چه از نظر فیزیکی کلی انرژی گرفت.

 

فینال یورو 2020 روز یکشنبه هفته آینده از ساعت 23:30 در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------