یوونتوس به دنبال مهدی طارمی! / ۳ پیشنهاد خارجی برای ستاره استقلال



یوونتوس ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
درخشش مهدی طارمی در فصل گذشته فوتبال اروپا به همراه پورتو، کاری کرده که زیر ذره بین باشگاه‌های بزرگ قرار بگیرد. 

به گزارش فرارو؛مهدی طارمی ستاره فصل پیش باشگاه پورتو بود؛ اگر او هفت هفته نسخت مورد بی مهری سرمربی پورتو قرار نمی‌گرفت احتمالا می‌توانست عنوان آقای گلی لیگ پرتغال را به دست بیاورد. به غیر از این مورد، او البته با موقعیت شناسی بی نظیری که دارد، پاس گل‌های بیشماری هم به همتیمی هایش در پورتو داد.

 

به گزارش فرارو، درخشش مهدی طارمی در ترکیب پورتو آن قدر بود که این باشگاه بدون ذره‌ای درنگ موسی مارگا، مهاجم اصلی اش را بفروشد و برای مهدی طارمی بند فسخ قرارداد عجیب و غریب ۴۰ میلیون یورویی بگنجاند. پورتو به خوبی می‌دانست که باشگاه‌های بزرگ اروپایی به زودی سروقت طارمی می‌آیند.

 

حالا از خبر بند فسخ قرارداد طارمی زمان زیادی نگذشته که خبر رسیده باشگاه یوونتوس مهدی طارمی را زیر نظر گرفته است. این موضوع سوژه‌ای برای امروز «فرهیختگان» بوده تا در گزارشی به نقل از یک سایت ایتالیایی آن را مورد ارزیابی قرار دهد.

 

به عبارت دقیق‌تر سایت «کالچو مرکاتو» ایتالیا در گزارشی از نقل‌وانتقالات یوونتوس نوشت: «یوونتوس نیاز به یک مهاجم تازه برای فصل آینده دارد و در این میان مهدی طارمی از پورتو، یکی از گزینه‌های آنهاست. آن‌ها نیاز به تقویت خط حمله خود دارند، اما باید دید تکلیف کریس رونالدو و پائولو دیبالا که تنها یک‌سال از قراردادشان باقی‌مانده، چه خواهد شد. مذاکرات برای تمدید قرارداد هر دو بازیکن فعلا متوقف‌شده و در این میان ماسیمیلیانو آلگری به‌دنبال یک مهاجم است تا وضعیت تهاجمی تیمش بهتر شود. البته این موضوع به مشخص شدن آینده رونالدو در این تیم و ماندن یا جدایی‌اش بستگی خواهد داشت.

 

با این حال ظاهرا یکی از بازیکنان مدنظر این باشگاه بازیکنی است که فصل پیش در لیگ قهرمانان اروپا به یووه گل زده است. شاید چهارمین مهاجم بیانکونری در فصل آینده مهدی طارمی، مهاجم پورتو باشد که متولد سال ۱۹۹۲ است. او فصل قبل در لیگ قهرمانان دروازه یوونتوس را باز کرده است. مدیران باشگاه تصمیم دارند برای کمترشدن مبلغ پرداختی به پورتو، مارکو پیاکا را به‌عنوان بخشی از مبلغ قرارداد به این تیم پرتغالی واگذار کنند.»

 

طارمی بعد از جدایی موسی مارگا به مهاجم اول پورتو تبدیل شده و خودش هم تاکید کرده که از حضور در این تیم پرتغالی رضایت دارد و اگر بنا به جدایی باشد تصمیم با پورتو خواهد بود.

 

۳ پیشنهاد خارجی برای فوق ستاره استقلال

مهدی قایدی ستاره این روز‌های باشگاه استقلال با سه پیشنهاد خارجی روبرو شده است.

 

مهدی قایدی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

فرارو: با توجه به نزدیک شدن به انتهای فصل فوتبالی در ایران شایعات مربوط به نقل و انتقالات شتاب بیشتری گرفته است و هر روز خبر می‌رسد که بازیکنی از ایران قرار است به لیگی دیگر منتقل شود. مهدی قایدی یکی از همین چهره‌ها است. ستاره‌ای که در استقلال متحول شده حالا چندین مشتری خارجی دارد.

 

به گزارش فرارو، داستان لژیونر شدن مهدی قایدی البته امر چندان جدیدی نیست؛ قریب به یک سال می‌شود که از پیشنهادات جدی باشگاه‌های عربی به او صحبت می‌شود، ولی در طول یک سال اخیر، این مهاجم بوشهری تلاش کرده تمرکزش را روی استقلال بگذارد تا تصمیم بهتری برای آینده اش بگیرد.

 

با این وجود، اما شایعات دست از سر او برنمی دارند؛ قایدی که مدتی از لحاظ مالی با باشگاه استقلال به مشکل برخورده بود و حتی تمرینات این تیم را هم تحریم کرده بود، با بازگشت مجددش دوباره هنرنمایی کرد و تبدیل به ستاره این تیم شد. بازی‌های خوبش، اما باعث شده نگاه چند تیم خارجی به او باشد.

 

این روز‌ها از باشگاه استقلال شنیده می‌شود او حداقل سه پیشنهاد خارجی دارد؛ دو تا از قطر و یکی هم از تیم‌های درجه دو اروپایی. البته که یکی از مدیران باشگاه تایید کرده یکی از این تیم‌ها به صورت رسمی پیشنهادش برای خرید مهدی قایدی را به باشگاه استقلال ارائه کرده و این بازیکن هم در جریان این موضوع قرار گرفته است.

 

به گزارش فرارو، به نظر می‌رسد دو تیم الغرافه و الدحیل از قطر، دو تیم عربی هستند که به شدت خواهان به خدمت گرفتن مهدی قایدی شده اند. الغرافه با استراماچونی از مدت‌ها قبل در پی خریدن این بازیکن استقلال بوده اند. از طرفی شایعه شده تیمی از یونان هم وضعیت مهدی قایدی را زیر نظر گرفته تا این بازیکن را در صورت امکان جذب کند. این اخبار در حالی از باشگاه استقلال به بیرون درز کرده که بسیاری از مهدی قایدی خواسته اند استعدادش را با رفتن به تیم‌های عربی هدر ندهد و شرایط را برای حضورش در فوتبال اروپا مهیا کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------