اکبرپور: ماشین‌سازی از تیم دیگری پاداش نمی‌گیرد



اکبرپور,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
علیرضا اکبرپور با کنایه می‌گوید که اگر خودش در زمین حضور داشت، حتما به پرسپولیس گل می‌زد. 

به گزارش  ورزش سه ، ماشین سازی در این فصل نتایج بسیار بدی کسب کرد و حالا در فاصله سه هفته تا پایان سقوط خود را به عنوان تیم آخر قطعی می‌بیند و فصل بعد باید در لیگ یک باشد. آن‌ها در هفته بیست و هشتم در دیداری که برای پرسپولیس بسیار حیاتی است از آن‌ها میزبانی می‌کنند. اکبر پور سرمربی این تیم پیش از این مسابقه به سوالات خبرنگار "ورزش سه" پاسخ داد.او در ابتدا عنوان کرد: ما از وقتى که به اینجا آمده‌ایم تمام بازى ها برای‌مان سخت بوده. نه از این لحاظ که حریف های‌مان قدر باشند، ما شرایط‌مان طورى بود که باید بیشتر تلاش می‌کردیم و باید زحمت بیشترى می‌کشیدیم تا بتوانیم حقانیت‌مان را اثبات کنیم و ثابت کنیم که جایگاه تیم ما ینجا نیست؛ براى این اثبات این قضیه باید زحمت زیادى می‌کشیدیم. 

 

اکبرپور ادامه داد: الان هم شرایط به گونه اى است که در سه، چهار بازى اخیر بچه ها به خودباورى رسیده اند. درست است که نتایجى که ما دوست داشتیم رقم نخورده است اما از این نظر که مواردى که ما می‌خواستیم در زمین اجرا شود، بچه ها اجرا کردند و از همه راضى بودیم. 

 

سرمربی ماشین‌سازی در خصوص بازی با پرسپولیس گفت: بازى با پرسپولیس طبیعتا براى همه‌ی تیم ها بازى سختى است ولى آنها را آنالیز کردیم و روى بچه ها کار کردیم، انشاالله که بتوانیم دست پر از زمین بیرون بیاییم.

 

این بچه ها توان هر کارى را دارند، اما به خودباورى که باید از ابتدا می‌رسیدند نرسیده بودند، الان کم کم در بازى هاى اخیر مقابل سپاهان و فولاد به آن خودباورى رسیدند اما من باز هم معتقدم توان آنها بیشتر از این هاست و اگر بتوانند به خودشان روحیه بدهند و بر خودشان مسلط باشند و روحیه ى تضعیف شده شان را برگردانند، در زمین بیشتر از این ها می‌توانند مثمر ثمر باشند. توان این بچه ها زیاد است اما خب طبیعتا تیم هایى هم که مقابل ما بودند تیم هاى قدرى بودند و پول هاى کلانى خرج کردند و بازیکن هایى دارند که در حد تیم ملى هستند.

 

او ادامه داد: نفراتى هم که ما داریم در این چند بازى اخیر نشان دادند که دست کمى از هیچ یک از این تیم ها ندارند و می‌توانند در هر تیمى که باشند خودى نشان بدهند و بهترین شوند. 

 

این سرمربی در خصوص شایعه پاداش گرفتن از تیم‌های دیگر گفت: ما از قبل بازى با فولاد و حتى در بازى سپاهان، شایعه ایجاد کرده بودند که تیم هاى دیگر می‌خواهند به ما پاداش بدهند! اصلا همچین چیزى نیست نه قرار است تیمى به ما پاداش بدهد و نه ما چنین چیزى را می‌پذیریم. تیم ما نشان داده که تیم شرافتمندى است و همه‌ى بچه ها با تمام وجود بازى می‌کنند و برایشان هیچ تیمى اهمیت ندارد. اصلا براى ما مهم نیست کدام تیم قهرمان مى شود و کدام تیم نمى شود؛ ما توان خودمان را می‌خواهیم به رخ دیگران بکشیم و می‌خواهیم بگوییم که جایگاه ماشین سازى ته جدول نبوده است و به دلایلى الان اینجاست. 

 

 

 

اکبرپور اضافه کرد:اصلا برای‌مان مهم نیست سپاهان قهرمان شود یا فولاد یا استقلال و یا پرسپولیس. ما سعى میکنیم بازى خودمان را انجام بدهیم که همه ما را تحسین کنند و بگویند تیمى بوده که با این شرایط و با این بضاعت آمدند و با تمام وجود بازى کردند. اگر ببریم واقعا کار فوق العاده اى کردیم و این بچه ها مصمم هستند که نتیجه بگیرند.

 

او ادامه داد: اگر این بازى پرسپولیس نبود و تیم دیگرى هم بود ما باز هم با همین شرایط جلو می‌رفتیم و آن پاداش هایى هم که می‌گویند همه شایعه است و من خواهش می‌کنم با روحیه ى بچه ها بازى نکنند؛ این بچه ها به اندازه ى کافى متضرر شده اند و تیم هاى دیگر سواستفاده نکنند از این شایعات، طبیعتا باشگاه ما هم براى همه ى بازى ها پاداش می‌گذارد مثل باشگاه هاى دیگر که براى تمام بازى هایشان پاداش می‌گذارند، این هم غیرعرف نیست و همه پاداش میگذارند اما مبلغى که گفته مى شود چنین مبلغى نیست و به نظرم مبلغى که شما فرمودید در کنارش ریال دارد.

اکبرپور,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

سرمربی این تیم در پایان گفت: اگر خودم در زمین بودم حتما گل می‌زدم. انشاالله که بچه ها بتوانند نتیجه بگیرند اصلا برای‌شان این پاداش ها پولى نیست؛ همین که با تمام وجود بازى مى‌کنند و از حیثیت فوتبال تبریز در این شرایط که همه منتظرند ببینند ماشین سازى چه کار میکند دفاع مى کنند برایشان از میلیارد ها پول ارزمند تر است. سعى می‌کنیم بتوانیم پرسپولیس را متوقف کنیم، نتیجه بگیریم، ٣ امتیاز را بگیریم و یا حداقل امتیاز را کسب کنیم. براى ما بازى شرافتمندانه مهم است و چیز هاى دیگر اهمیتى ندارد. هر کسى هر فکرى مى‌کند براى ما مهم نیست. ما فوتبال‌مان را بازى مى‌کنیم مثل بازى هاى قبل. ١٤ تیم لیگ برترى چشمشان به بازى ماست که در این بازى امتیاز بگیریم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------