پرسپولیس پرونده جنجالی را به دادگاه کیفری برد



پرسپولیس ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
باشگاه پرسپولیس بیخیال حمله جنجالی به اتوبوس این باشگاه در اصفهان نمی‌شود و آن را در دادگاه کیفری دنبال خواهد کرد. 

به گزارش  ورزش سه ، در شرایطی که بعد از حمله جنجالی و خطرناک تو موتورسوار به اتوبوس پرسپولیس و پرتاب نارنجک به شیشه‌های آن با رای عجیبی از سوی کمیته انضباطی همراه شد و حمله کنندگان به مدت دو سال از حضور در استادیوم محروم شده‌اند، باشگاه پرسپولیس به خواسته هواداران خود برای دنبال کردن این پرونده اجابت کرد و اکنون آن را در دادگاه کیفری دنبال می‌کند و به دنبال اعلام رای در ١٠ مرداد است.

 

باشگاه پرسپولیس در توضیح شکایت خود آورده است:

با دستور جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، تیم حقوقی این باشگاه با مدیریت دکتر ایمان حسین‌پور شرفشاد به سرعت اقدام به پیگیری فاجعه یادشده کردند و شکایت پرسپولیس در شعبه اول بازپرسی دادسرای فلاورجان علیه دو فرد دستگیرشده به جریان افتاد. 

 

این پرونده در بازپرسی مورد رسیدگی قرار گرفت و قرار جلب به دادرسی در بازپرسی صادر شد و با تایید نماینده دادستان فلاورجان، کیفرخواست نیز علیه خاطیان صادر گردیده و به دادگاه کیفری جهت رسیدگی و تعیین مجازات، ارسال شده است. 

 

طبق اعلام معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس، قرار است در تاریخ 10 مرداد، جلسه رسیدگی به این پرونده و متعاقبا، صدور رای برگزار شود. 

 

این در حالی است که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هنوز رای کامل خود در قبال این فاجعه را اعلام نکرده و تنها به محروم ساختن دو فرد حمله کننده به اتوبوس بسنده کرده؛ آن هم در زمانی که هیچ مسابقه‌ای با حضور تماشاگران برگزار نمی‌شود. امیدواریم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با سرعت و حساسیت بیشتری، اقدام به صدور رای علیه متهمانی که با توجه به اسناد و مدارک، مشخص است طرفدار چه تیمی هستند، کند. 

 

 باشگاه پرسپولیس از هیات فوتبال اصفهان و همچنین باشگاه‌های سپاهان و ذوب‌آهن شکایت کرده تا زوایای مختلف حمله به اتوبوس تیم در شهر اصفهان توسط مسئولان کمیته انضباطی مورد بررسی قرار گیرد اما هنوز پرونده مفتوح مانده و منتظر رای نهایی است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------