نقش رفتار «حامد لک» در غیب کریم باقری در جشن قهرمانی پرسپولیس



حامد لک ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مربی تیم فوتبال پرسپولیس با عدم حضور در جشن قهرمانی پرسپولیس نسبت به رفتار دروازه بان این تیم واکنش نشان داد. 

به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب پیروزی دو بر صفر مقابل پیکان تهران به پنجمین قهرمانی متوالی رقابت‌های لیگ برتر رسید.

 

سازمان لیگ فوتبال پس از اتمام این دیدار جشن قهرمانی سرخپوشان را در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار کرد تا تمام اعضای تیم مدال‌های خود را دریافت کنند.

 

سیدجلال حسینی کاپیتان سرخپوشان در حالی پنجمین جام قهرمانی خود در پنج سال گذشته را جشن گرفت که کریم باقری حاضر نشد روی سکوی قهرمانی برود.

 

مربی تیم فوتبال پرسپولیس که معمولا در جشن‌های قهرمانی قبلی پرسپولیس نیز خیلی آرام بود این بار اصلا حاضر نشد در کنار اعضای تیم برای گلات در فوتبال باشگاهی خوشحالی کند.

 

از قرار معلوم حامد لک در جریان بازی بارها سر مدافعان تیم فریادمی کشید که این موضوع باعث ناراحتی دو تن از مدافعان تیم شد اما کریم باقری با وساطت خود موضوع را ختم به خیر کرد.

 

حامد لک ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در بین دونیمه نیز از حامد لک می‌خواهد تا با آرامش بیشتری کار را ادامه دهد.

 

با این حال حامد لک در نیمه دوم نیز با فریادها و تنش‌های خود حواس مدافعان را پرت کرد تا کریم باقری به او تذکر جدی دهد اما دروازه‌بان پرسپولیس در اقدامی عجیب واکنش مناسبی به صحبت‌های مربی تیم نشان نداد تا عصبانیت شدید کریم باقری را به همراه داشته باشد.

 

باقری پس از اتمام مسابقه با تأخیر در رختکن تیم حاضر شد و سپس از جمع سرخ‌ها خارج شد و ورزشگاه را ترک کرد تا اینگونه غایب جشن قهرمانی پرسپولیس شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------