تصمیمی که به ضرر کشتی گیران ایران شد/ نجاتی از المپیک حذف شد



مسابقات کشتی فرنگی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
نهمین روز از سی و دومین دوره بازی‌های المپیک با آغاز مسابقات کشتی فرنگی پیگیری شد و مدعیان اوزان ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم کشورمان به میدان رفتند. 

 به گزارش  مهر، نهمین روز از بازی‌های المپیک توکیو امروز یکشنبه با رقابت ورزشکاران ایران در کشتی فرنگی پیگیری شد که طی آن در پیکارهای کشتی فرنگی مدعیان اوزان ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم کشورمان به میدان رفتند.

 

۹:۲۸: فرنگی‌کاران راه یافته به نیمه نهایی روز نخست مشخص شدند

پیکارهای کشتی فرنگی بازی‌های المپیک صبح امروز با مصاف مدعیان اوزان ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم کشورمان در توکیو آغاز شد که در پایان دور مقدماتی، نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

 

۸:۲۹: تصمیمی که به ضرر کشتی گیران ایران شد

در شرایطی که مسابقات کشتی فرنگی المپیک از صبح امروز در سالن موکاهاری توکیو آغاز شده، گویا وزن کشی این مسابقات با تغییراتی مواجه شده است.

 

پیش از این اعلام شده بود که وزن کشی مسابقات ساعت ۶:۳۰ تا ۷ خواهد بود و به همین دلیل کشتی گیران فرصت چند ساعته برای بازیابی خود داشتند اما عصر روز گذشته اعلام شد که وزن کشی مسابقات ۹:۱۵ صبح خواهد بود تا به نوعی کشتی گیران وزن کم کننده مانند نجاتی فرصت ریکاوری مجدد را نداشته باشند.

 

این قانون که با اعتراض مربیان و کشتی گیران همراه بوده به نوعی از سوی اتحادیه جهانی کشتی وضع شده تا کشتی گیران در دراز مدت به دلیل کاهش وزن زیاد دچار مشکلات عدیده جسمی نشوند، اما در این دوره به نوعی به ضرر کشتی گیران کشورمان تمام خواهد شد.

 

۸:۱۰: حذف نجاتی از المپیک

کشتی گیر ارمنستانی که نجاتی را شکست داده بود در دومین مبارزه خود به کشتی‌گیری از اوکراین باخت تا نماینده ایران از دور مسابقات حذف شود.

 

۸:۰۸: شکست میرزازاده برابر غول کوبایی

امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم در دور نخست، مین سئوک کیم از کره جنوبی را با نتیجه ۶ بر صفر شکست داد و در دور دوم به مصاف میهاین لوپز یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران جهان از کوبا رفت.

 

میرزازاده در این دیدار با نتیجه ۸ بر صفر شکست خورد و باید منتظر فینالیست شدن این حریف کوبایی باشد تا به گروه شانس مجدد برود.

 

تصمیمی که به ضرر کشتی گیران ایران شد/ نجاتی از المپیک حذف شد

 

۷:۰۸: اولین شکست کشتی فرنگی برای نجاتی

علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم در دور نخست به مصاف آرمن ملکیان از ارمنستان رفت که با نتیجه ۵ بر ۵ مغلوب شد. وی با این شکست باید منتظر فینالیست شدن این حریف ارمنستانی شود تا با رفتن به گروه شانس مجدد برای مدال برنز به مبارزاتش ادامه دهد.

 

۷:۰۴: آغاز مسابقات کشتی فرنگی با پیروزی میرزازاده برابر حریف کره‌ای

امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم در دور نخست به مصاف مین سئوک کیم از کره جنوبی رفت که با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی رسید. میرزازاده در دور دوم به مصاف میهاین لوپز از کوبا می‌رود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------