آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

کومان: این بهترین بارسلونای چند وقت اخیر است اما ترجیح می‌دادم که مسی می‌‌ماند | وعده گواردیولا به هواداران



 فوتبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از کسب پیروزی در هفته اول لالیگا گفت که بعد از مدتی طولانی شاگردانش بالاخره یک نمایش تماشایی ارائه کردند.

 به گزارش تسنیم، لیونل مسی از بارسلونا رفت اما در انگیزه این تیم برای شروع قاطعانه فصل جدید لالیگا خللی وارد نشد و این تیم در اولین بازی‌اش در فصل جدید لالیگا با نتیجه قاطع 4 بر 2 بر میهمان خود رئال سوسیه‌داد غلبه کرد. این اولین بازی رسمی کاتالان‌ها بعد از جدایی مسی بود و نشان داد که پیروزی 3 بر صفر‌شان برابر یوونتوس در جام خوان گامپر که هفته پیش برگزار شد نیز اتفاقی نبوده است.

 

بنابراین طبیعی بود که رونالد کومان، سرمربی آبی‌و‌اناری‌ها از عملکرد شاگردانش در حضور نزدیک به 20 هزار تماشاگر در ورزشگاه نوکمپ ابراز رضایت کند.

 

کومان در ابتدا درباره بازگشت هواداران به نوکمپ گفت: امشب شبی برای لذت بردن بود. با اینکه 20 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند، به نظر می‌رسید که جمعیت بسیار بیشتری اینجا حضور دارد. آنها از اولین لحظه به ما کمک کردند و ما را به سمت زدن گل اول هل دادند. بازی در حضور تماشاگران دنیایی دیگر است. امشب ما از چیزهای زیادی لذت بردیم. حالا که از حمایت هواداران‌مان برخورداریم باید در خانه بسیار قوی باشیم. برای من خیلی مهم بود که لیگ را با پیروزی آغاز کنیم و این پیروزی وجهه خوبی به تیم ما بخشید.

 

سرمربی هلندی آبی‌و‌اناری‌ها افزود: این بازی از هر نظر عالی بود. علاوه بر حضور تماشاگران که اتفاق بسیار خوشایندی بود، تیم هم شخصیت خودش را نشان داد و این همان راهی است که باید به حرکت‌مان در آن ادامه دهیم. من بازی تیمم را دوست داشتم به خصوص در نیم ساعت اول چون در آن مدت استثنایی بازی کردیم، هم در زمینه بازی با توپ، هم برای پس گرفتن توپ از حریف که واکنشی بسیار سریع داشتیم. فکر می‌کنم که این بهترین تیم بارسلونا بعد از مدتی بسیار طولانی است. دو گلی که در نیمه اول زدیم بسیار مهم بودند که در نیمه دوم سبب شدند ما بازی را تحت کنترل داشته باشیم.

 

مارتین برایت ویت و جرارد پیکه جزو بهترین بازیکنان بارسلونا در هفته اول لالیگا بودند، چرا که به ترتیب دو گل و یک گل به ثمر رساندند.

 

کومان درباره مهاجم دانمارکی و مدافع اسپانیایی تیمش گفت: برایت‌وین نمونه‌ای از یک بازیکن حرفه‌ای است ضمن اینکه او سطح بازی‌اش را ارتقا داده است. او در خیلی چیزها به من کمک می‌کند. برایت‌ویت بازیکنی سرعتی است و مهارش برای مدافعان حریف کار بسیار سختی است. من عاشق بازیکنانی مانند او هستم. پیکه هم یکی از رهبران تیم ماست. متأسفانه فصل گذشته او به خاطر مصدومیتش نتوانست خیلی ما را همراهی کند. الان اما حضورش به‌عنوان یک بازیکن کهنه‌کار و باتجربه کمک بزرگی است و راه را به بقیه بازیکنان نشان می‌دهد.

 

سرمربی بارسلونا در پایان به این سؤال پاسخ داد که آیا بارسلونا بعد از رفتن لیونل مسی، نسبت به زمان حضور او، کار تیمی بهتری دارد، گفت: نمی‌دانم که آیا ما بدون لئو کار تیمی بهتری داریم یا نه، اما ممکن است که از حالا به بعد بازی‌مان بیش از پیش به کار گروهی وابسته شود. با این حال من هنوز هم ترجیح می‌دهم که بازیکنی مانند مسی را در تیمم می‌داشتم.

 

 وعده گواردیولا به هواداران منچسترسیتی پس از باخت در هفته اول لیگ برتر

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی با وجود باخت تیمش در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر انگلیس، مدعی شد شاگردان او در فاز حمله مشکلی ندارند.

 

 فوتبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال منچسترسیتی فصل جدید و دفاع از عنوان قهرمانی‌اش را با شکست خارج از خانه برابر تاتنهام آغاز کرد. تک گل سون هئونگ مین برای سفیدپوشان لندن کافی بود تا آنها از اولین بازی‌شان در این فصل که اولین بازی رسمی‌شان با هدایت سرمربی جدید آنها نونو اسپریتو سانتو بود سه امتیاز ارزشمند بگیرند.

 

شکست سیتی در این بازی سبب شد که خبرنگاران در نشست خبری پس از بازی به احتمال نیاز پیدا کردن این تیم به خرید هری کین مهاجم تاتنهام اشاره داشته‌ باشند، بازیکنی که به دلیل دیر برگشتن به تمرینات هنوز آماده حضور در میادین نیست و مقابل سیتی هم بازی نکرد. پپ گواردیولا اما این موضوع را رد کرد و تیمش را بدون ورود کاپیتان تیم ملی انگلیس هم تیمی کامل دانست. این در حالی است که منچسترسیتی در بازی قبلی‌اش در جام خیریه (سوپرجام) برابر لسترسیتی هم موفق به گلزنی نشد و جام را به روباه‌ها واگذار کرد.

 

گواردیولا در پایان مسابقه گفت: ما همان تیم و همان نفرات فصل گذشته هستیم. فقط سرخیو آگوئرو رفته و ما متأسفانه فصل گذشته نتوانستیم خیلی از او استفاده کنیم. البته جک گریلیش هم به ما اضافه شده است. به جز این، ما همان تیمی هستیم که فصل گذشته لیگ برتر را فتح کرد. تیم ما هنوز هم کارهای خیلی خوبی انجام می‌دهد و این هم عادی است.

 

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی افزود: تاتنهام برای ما حریفی بسیار سرسخت است. من همیشه این احساس را داشته‌ام که ما در خانه تاتنهام خوب بازی کرده‌ایم، اما نتوانستیم نتیجه بگیریم چون حریف تیمی است که شما را با تغییر فاز سریع بازی‌اش غافلگیر و مجازات می‌کند. ما هر کاری که برای کسب پیروزی لازم بود انجام دادیم و تلاش کردیم که مانع تغییر فاز بازی تاتنهام شویم، اما گاهی اوقات این اتفاق رخ می‌داد. بسیاری از بازیکنان ما هنوز برای 90 دقیقه بازی کردن آماده نشده‌اند، اما حالا یک هفته وقت داریم تا برای بازی مقابل نوریچ آماده شویم و امیدوارم که بازیکنان‌مان هم رفته رفته آماده‌تر شوند.

 

گواردیولا ادامه داد: سیتی همان تیم فصل گذشته است. ما فصل گذشته کلی گل زدیم. گاهی اوقات هم پیش می‌آید که با وجود همه تلاش‌های‌تان بازی را نمی‌برید، اما مهم این است که تسلیم نشوید. در این بازی ما کلی موقعیت ساختیم، اما نشد که گل بزنیم. البته فصل گذشته هم همین مسئله وجود داشت.

 

پپ در پایان تأکید کرد: با همه این‌ها من می‌گویم منچسترسیتی آنقدر خوب هست که بتواند موقعیت بسازد و گل بزند و این کار را هم انجام خواهیم داد. من در تیمم نکات بسیار بسیار خوبی می‌بینم. می‌دانم که نتیجه خوبی از این بازی نگرفتیم، اما کلی نکته مثبت دیدم که در آینده به ما برای بهتر شدن کمک می‌کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------