بازیکنان خارجی جانشین نفرات جدا شده در پرسپولیس؟



بازیکنان خارجی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شرایط دو بازیکن خارجی را برای پیوستن به این تیم زیر نظر گرفت.

 به گزارش مهر، نقل و انتقالات لیگ برتر بیست و یکم فوتبال در حالی آغاز شده است که پرسپولیس با توجه به حکم فیفا تنها تا ۱۷ شهریورماه فرصت جذب بازیکن را دارد.

 

قهرمان پنج دوره متوالی رقابت‌های لیگ برتر همچنان از پرداخت مبلغ حقوق ۳۲۹ هزار و ۵۰۰ دلار به علاوه سود سالیانه به عنوان حقوق و مبلغ ۲۵۰ هزار دلار به علاوه سود سالیانه به عنوان غرامت به خاطر نقض قرارداد به «گابریل کالدرون» سرمربی سابق خود باز مانده است.

 

همچنین باشگاه پرسپولیس باید ۳ هزار و ۵۰۰ فرانک سوئیس برای هزینه روند حکمیت به کالدرون و ۵ هزار فرانک سوئیس به عنوان هزینه‌های نهایی به فیفا پرداخت کند. علاوه بر این باشگاه پرسپولیس باید مبلغ ۲۵ هزار فرانک سوئیس به عنوان جریمه بپردازد که همچنان از اجرای آن نیز ناتوان است.

 

همچنین فیفا با ارسال ایمیلی جداگانه، در رأی دیگر خود، به شکایت «خواکین» دستیار کالدرون اشاره کرد: «باشگاه پرسپولیس طبق حکم فیفا باید ۵۵ هزار و ۳۸۱ دلار به عنوان حقوق به علاوه سود سالیانه و همچنین ۴۰ هزار دلار همراه با سود سالیانه به عنوان مبلغ غرامت بابت نقض قرارداد به این مربی اسپانیایی پرداخت کند. پرسپولیس موظف به پرداخت مبلغ ۳ هزار ۵۰۰ فرانک سوئیس به این مربی و ۲ هزار فرانک سوئیس به فیفا بابت هزینه دادرسی و ۱۰ هزار فرانک سوئیس به عنوان جریمه است.»

 

این بدهی‌های سنگینی پرسپولیس را مجبور می‌کند تمام گزینه‌های مد نظر یحیی گل محمدی را تا قبل از شروع محرومیت در اختیار بگیرد.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که لیست خرید خود را در اختیار جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه قرار داده است همچنان منتظر اقدام باشگاه برای خرید آنها است. البته سرمربی پرسپولیس منتظر تمدید قرارداد بازیکنان آزاد این تیم است تا در صورت جدایی هر یک از آنها گزینه جدیدی را در لیست خرید خود قرار دهد.

 

گل محمدی برای جذب دو بازیکن خارجی هم تحقیقاتی را انجام داده و فیلم بازی آنها را بررسی کرده اما هنوز اسمی به باشگاه نداده است تا سمیعی به قول خود مبنی بر تمدید قرارداد تمام بازیکنان نظیر احمد نورالهی، امید عالیشاه، وحید امیری، مهدی شیری و کمال کامیابی نیا عمل کند.

 

از سوی دیگر فدراسیون فوتبال که قانون منع جذب بازیکنان و مربیان خارجی را لغو کرده بود هنوز نامه رسمی آن را در اختیار سازمان لیگ قرار نداده است.

 

سرمربی سرخپوشان پایتخت تا چند روز آینده با بررسی شرایط این تیم در نقل و انتقالات راجع به جذب این دو خارجی تصمیم گیری می‌کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------