آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

واعظ آشتیانی:مجیدی در ماه‌های آخر هم مدیرعامل بود، هم مسئول کادرفنی/ استقلال تعطیل است!



واعظ آشتیانی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مدیر عامل سابق باشگاه استقلال تهران گفت: این تیم در فصل گذشته با عجیب‌ترین و غیر حرفه ای ترین اتفاقات روبرو شد. 

به گزارش ایلنا، امیررضا واعظ آشتیانی مدیرعامل سابق استقلال می‌گوید با توجه به عملکردی که در مدیریت و عدم ثبات کادرفنی وجود داشت در کل آبی پوشان با توجه به نتایجی که به دست آورده‌اند، عملکرد قابل قبولی داشتند.

 

عملکرد تیم در فصل چطور بود؟

استقلال را واقعا نمی‌توان جمع بندی کرد و تحلیلی از آن داشت. این تیم با عجیب‌ترین و غیر حرفه ای ترین اتفاقات روبرو شد. استقلال گروه خوبی از بازیکنان را در اختیار داشت اما در نهایت موفق نبود. استقلال ساختار ضعیف‌تری نسبت به پرسپولیس و سپاهان داشت. ثبات فنی و مدیریتی در این تیم وجود نداشت و من فکر می‌کنم اگر مشکلات مدیریتی استقلال به حداقل می‌رسید شرایط این تیم کاملا بهتر می‌شد. اگر بخواهیم با مسائل فنی این تیم با وجود تمام مشکلات ریز و درشت خود نمره دهیم قطعا نمره قبولی باید داد.

 

فصل هم برای استقلال در لیگ و جام حذفی به پایان رسید در این باره صحبت کنید.

نمی‌شود کتمان کرد که این تیم در هفته‌های آخر شاداب نبود و کیفیت فنی کارش پایین بود. مهم‌ترین عامل این موضوع به عدم تمرکز فرهاد مجیدی باز می‌گردد. مجیدی در ماه‌های آخر هم مدیرعامل بود، هم مسئول مالی، هم مسئول تدارکات و هم مسئول سایر بخش‌های باشگاه. اینها باعث می‌شود که مربی تمرکز لازم را بر مسائل فنی نداشته باشد و برای همین کیفیت کار افت می‌کند.

 

با حضور وزیر ورزش جدید امیدوار به برطرف شدن مشکلات استقلال هستید؟

دولت محترم باید در اسرع وقت تکلیف مدیریت استقلال را مشخص کند. منظورم از مشخص کردن وضعیت، تغییر در مدیریت است. تغییر در مدیریت استقلال الزامی و اجباری است و حساسیت این موضوع آنقدر زیاد است که من با کمی اغراق می‌گویم حتی قبل از مشخص شدن وزیر بعدی باید این اتفاق بیفتد. البته این موضوع که شدنی نیست و من تنها برای روشن شدن حساسیت این مثال را زدم. اما واقعیت این است وزیر جدید ورزش باید تغییر در مدیریت استقلال را اولویت ستاره دار خود بداند. هواداران استقلال چند میلیون هستند و یکی از مهم‌ترین تشکل‌های کشور به حساب می‌آیند. آنها باید تغییر در دولت را احساس کنند.

 

درمورد عملکرد احمد مددی در مدت مدیریتی‌اش بر باشگاه استقلال چه نظری دارید؟

با این مدیریت فعلی چند وقتی می‌شود که باشگاه استقلال عملا تعطیل است. زمانی که من مدیریت استقلال را پذیرفتم، همزمان معاون وزیرهم بودم؛ ولی برخی ها معلوم نیست چگونه مراتب را طی کرده‌اند.

 

به نظر شما دلیل ناکامی تیم در فینال جام حذفی چه بود؟

در همین بازی آخر که فینال جام حذفی بود، تفاوت دو تیم در تمرکز سرمربیان بود. فولاد مدیرعاملی دارد به اسم سعید آذری که همه کار برای نکونام کرد تا او فقط به بازی فکر کند. اما مجیدی چه؟ بهتر است بگویم تفاوت استقلال و فولاد در فینال جام حذفی در مدیران دو باشگاه بود. آذری اجازه نمی‌دهد آب در دل نکونام تکان بخورد، اما مجیدی به همه چیز فکر می‌کند و کمی هم در کنار آن به مسائل فنی فکر می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------