زبیر نیک نفس و زنگ خطر برای هافبک‌های استقلال| مذاکره دوباره الغرافه با قایدی



تیم فوتبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
استقلالی‌ها سرانجام شب گذشته، نقل و انتقالات خود را با دو خرید جدید آغاز کردند و نیک نفس از فولاد را به همراه حسین‌زاده از سایپا به جمع خود ملحق کردند. 

به گزارش مهر، زبیر نیک نفس هافبک میانی تیم فوتبال فولاد خوزستان با عقد قراردادی دو ساله به عضویت تیم استقلال در آمد تا یکی از خریدهای جدید این تیم باشد.

 

نیک نفس ۲۸ سال سن دارد و یک هافبک دفاعی است که سابقه ۷ سال حضور در صنعت نفت، یک سال در ذوب آهن و دو سال در تیم فولاد را دارد. وی در اغلب دیدارهای فصل گذشته فولاد برای این تیم به میدان رفت و بازی‌های قابل قبولی هم ارائه داد. اما در خرید او توسط استقلال، دو سئوال وجود دارد.

 

استقلال درست در پستی اقدام به خرید بازیکن (نیک نفس) می‌کند که تقریباً آن پست نقطه قوت این تیم در فصل گذشته بوده است. آبی‌ها در این پست یک بازیکن تاثیرگذار به اسم مسعود ریگی را در دو فصل گذشته داشته‌اند. بازیکنی بدون نوسان، بدون حاشیه، بدون جنجال و هیاهو که بیشترین بازی در خط میانی را هم برای این تیم انجام داده است؛ اما قراردادش با آبی‌پوشان به اتمام رسیده است.

 

در کنار ریگی، مهدی مهدی‌پور باتجربه‌ای حضور دارد که او هم بازیکنی کم نوسان، کم حاشیه و قابل اتکا است که هرگاه در زمین بوده عملکردی مناسب داشته و هرگاه در ترکیب نبوده، بدون حاشیه کارش را دنبال کرده است. مهدی پور همچنان طرف قرارداد استقلال است و فصل پیش رو را هم با این تیم قرارداد دارد.

 

یک خرید و دو ابهام/ زنگ خطر مجیدی برای کدام استقلالی به صدا درآمد

نفر سوم را هم به این پست اضافه کنید با نام سعید مهری. بازیکن ۲۳ ساله‌ای که هرچند به دلیل حضور بازیکنان پر قدرتی مثل ریگی و مهدی پور کمتر به او بازی رسید، اما همیشه در زمین قابلیت‌های خودش را نشان داده است. مهری بلند قدترین هافبک دفاعی استقلال است که تفاوت‌های تاکتیکی هم با دو نفر دیگر دارد. او به واسطه شرایط فیزیکی‌اش قدرت سرزنی خوبی دارد و همچنین از توانایی خوبی در ارسال پاس‌های بلند قطری برخوردار است.

 

در ترکیب فصل گذشته استقلال یک بازیکن همه‌کاره در خط میانی بود به نام آرش رضاوند. با اینکه او ذاتاً یک بازیکن پشت مهاجم است، اما استقلالی‌ها به قدری رضاوند را در پست هافبک دفاعی بازی داده‌اند که حالا همه او را یک هافبک دفاعی می‌شناسند.

 

اولین سئوالی که بعد از جذب زبیر نیک نفس توسط استقلال پیش می‌آید این است آیا تیمی که مسعود ریگی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند و سعید مهری را در پست هافبک دفاعی دارد، باز هم نیاز به بازیکن در این پست داشت یا خیر؟

 

دومین سئوال در این خصوص این است که آیا زبیر نیک نفس قرار است در پست هافبک دفاعی جانشین یکی از این بازیکنان شده و به ازای حضور او در استقلال، از بین ریگی، مهدی پور، رضاوند و مهری یک نفر جدا شود؟ البته در میان این بازیکنان رضاوند تکلیفش را با آبی‌پوشان مشخص و قراردادش را تمدید کرد.

 

مذاکره دوباره الغرافه قطر با مهدی قایدی

تیم الغرافه قطر مذاکره برای جذب مهدی قایدی، بازیکن استقلال تهران را از سر گرفت.

 

تیم فوتبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش  تسنیم و به نقل از روزنامه الرایه قطر، الغرافه مذاکره خود با مهدی قایدی را که به دلیل برخی اختلافات متوقف شده بود از سر گرفت.

 

این روزنامه قطری سپس به نقل از یک منبع نزدیک به الغرافه نوشت: این باشگاه به دنبال بی‌نتیجه ماندن مذاکره مهدی قایدی با شباب الاهلی امارات دوباره با مدیر برنامه این بازیکن وارد گفت‌وگو شد. مهدی قایدی به عنوان بازیکن آسیایی دومین بازیکن جدید خارجی الغرافه پس از مهدی تاهرات الجزایری خواهد بود. الغرافه به دنبال ابراز تمایل آندره‌آ استراماچونی، سرمربی جدید ایتالیایی‌اش که با مهدی قایدی در استقلال تهران همکاری کرده بود برای جذب این بازیکن دست به کار شد.

 

اگر الغرافه بتواند مهدی قایدی را جذب کند باعث تقویت خط حمله این تیم خواهد شد. او یکی از بهترین بازیکنان جوان قاره آسیاست که در نظرسنجی عمومی و تخصصی سال 2020 این عنوان را به دست آورد. این جایزه به بازیکنان زیر 23 سال پس از ارزیابی سطح فنی ارائه شده در باشگاه و تیم ملی اختصاص می‌یابد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------