ابتلای اسکوچیچ و هاشمیان به کرونا تائید شد/خورشیدی:قدوس مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارد



 تیم ملی فوتبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرپرست تیم ملی فوتبال اعلام کرد در غیاب سرمربی و مربی، کریم باقری تمرینات را زیر نظر خواهد گرفت. 

به گزارش فارس، مجتبی خورشیدی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال اظهار داشت: بازیکنان از ساعت 12 در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده و امیدوارم تست های کرونایی که پشت سر گذاشتند با پاسخ منفی رو به رو شود.

 

وی در خصوص ابتلای اسکوچیچ و هاشمیان به ویروس کرونا گفت: در غیاب این 2 نفر تمرینات زیر نظر کریم باقری و ماریو توت برگزار خواهد شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 

سرپرست تیم ملی فوتبال در خصوص زمان بازگشت اسکوچیچ و هاشمیان به تمرینات گفت: هر زمان تست کرونای این 2 نفر منفی باشد پزشکان اعلام می کنند و تمرینات زیر نظر این 2 برگزار خواهد شد.

 

خورشیدی در خصوص زمان حضور لژیونرها در تهران عنوان کرد: این بازیکنان از هشتم در اختیار تیم ملی هستند. تیم ملی روزهای 9 و 10 شهریور با تمام نفرات تمرین خواهد کرد و برای بازی با سوریه آماده خواهد شد.

 

وی که با اخبار شبکه 3 صحبت می کرد در خصوص شایعاتی که پیرامون مشکل برای حضور سامان قدوس در اردوی تیم ملی مطرح شده است گفت: به محض انتشار این خبر با دستور رئیس فدراسیون تماس هایی با وزارت امروز خارجه گرفته شد اما هیچکس در مورد پروتکل های کشور انگلستان نکته جدیدی ارائه نکرد.

 

سرپرست تیم ملی تاکید کرد: در واقع صحبت و یا گزارشی در مورد اینکه قدوس نمی تواند به خاطر پروتکل ها در اردو شرکت کند به ما در این زمینه ارائه نشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------