رسمی: نهایی شدن انتقال ۱۵ میلیون یورویی رونالدو به یونایتد



رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
کریستیانو رونالدو با امضای قراردادی دو ساله با بند تمدید یک ساله رسما بار دیگر به باشگاه منچستریونایتد ملحق شد. 

به گزارش ورزش سه ، یونایتد روز جمعه اعلام کرد که با این مهاجم 36 ساله برای بازگشت به اولدترافورد به توافق رسیده است. باشگاه لیگ برتری مبلغ 15 میلیون یورو به علاوه 8 میلیون یورو بند پاداش برای کاپیتان تیم ملی پرتغال پرداخت خواهد کرد که چند روز قبل آزمایشات پزشکی خود را در لیسبون پشت سر گذاشت.

 

رونالدو در فاصله سال‌های 2003 تا 2009 برای شیاطین سرخ به میدان رفت و موفق شد در 292 بازی 118 گل با پیراهن این تیم به ثمر برساند، سه جام قهرمانی لیگ برتر، یک لیگ قهرمانان، یک جام حذفی و دو جام اتحادیه را نیز به ویترین افتخاراتش اضافه کند.

 

رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو درباره بازگشت به تیم سابقش گفت:« منچستریونایتد باشگاهی است که همیشه جایگاه خاصی در قلب من داشته و من از تمام پیام‌هایی که از زمان اعلام این خبر در روز جمعه دریافت کردم منقلب شده‌ام. نمی‌توانم برای بازی در اولدترافورد برابر ورزشگاه پر از هوادار و دیدن دوباره آنها صبر کنم. بی‌صبرانه منتظر اضافه شدن به تیم پس از دیدارهای ملی هستم و امیدوارم فصل بسیار موفقیت‌آمیزی را در پیش داشته باشیم.»

 

اوله گونار سولسشر، سرمربی یونایتد، که پیش از این در طول دوران بازی خود در این تیم با او هم بازی بود گفت:« برای توصیف رونالدو کلمه کم می‌آورید. او نه تنها بازیکنی خارق العاده است، بلکه انسانی بزرگی هم به حساب می‌آید. توانایی بازی در این سطح برای مدتی طولانی نیازمند شخصیتی بسیار خاص است. من شک ندارم که او همچنان ما را تحت تاثیر قرار خواهد داد و تجربیاتش برای بازیکنان جوان‌تر حاضر در تیم بسیار ضروری است.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------