ورود یک فرد مسلح به زمین بازی برزیل - آرژانتین/ خنده‌های مسی و نیمار؛ دستور عجیب تیته پس از تعلیق بازی! + عکس



 تیم‌های فوتبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
رسانه‌‌های محلی جزئیات بیشتری از ماجرای جنجالی تعلیق بازی تیم‌های فوتبال آرژانتین و برزیل در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ منتشر کردند. 

به گزارش تسنیم، در سناریویی سورئال که در تاریخ فوتبال کم‌سابقه یا شاید بی‌سابقه بوده، مهمترین و پربیننده‌ترین بازی فوتبال در منطقه آمریکای لاتین میان تیم‌های ملی فوتبال برزیل و آرژانتین به دلیل هجوم نیروهای پلیس به زمین چمن به حالت تعلیق درآمد.

 

این اتفاق که در دقیقه 5 هشتمین بازی دو تیم در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در سائوپائولوی برزیل رخ داد، به دلیل عدم توجه 4 بازیکن تیم ملی آرژانتین به مقررات برزیلی‌ها برای سپری کردن قرنطینه 14 روزی اجباری قبل از ورود به برزیل به دلیل اقامت داشتن در انگلیس (یکی از کشورهای لیست قرمز کرونایی برزیل) بود. امیلیانو مارتینیس، کریستین رومرو، جووانی لوسلسو و امیلیانو بوئن‌دیا 4 بازیکنی بودند که پلیس برزیل و مقامات سازمان بهداشت این کشور برای دستگیری آنها و دیپورت کردن آنها از برزیل وارد زمین شدند.

 

در این میان اما تصاویری در فضای مجازی منتشر شده است است که گفته می‌شود یک فرد مسلح هم برای دستگیری 4 بازیکن وارد زمین مسابقه شده است. در تصویر منتشر شده اسلحه فرد مذکور مشخص نیست اما گویا او همراه با سلاح کمری که پشت یک برگه کاغذ در جیب پشتی شلوارش قرار گرفته به میدان رفته تا بازیکنان متخلف را به بیرون از زمین هدایت کند.

 تیم‌های فوتبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

تصویر فردی که گفته می‌شود مسلح وارد زمین بازی شده است

اتفاق جالب دیگر که در حاشیه این مسابقه جنجالی رخ داد دستور تیته، سرمربی تیم ملی برزیل به بازیکنانش برای ماندن در زمین بازی پس از تعلیق مسابقه و انجام یک بازی نمایشی بین بازیکنان سلسائو بود.

 تیم‌های فوتبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

در همین حال عکسی هم از لیونل مسی و نیمار، دو بازیکن تیم پاری‌سن‌ژرمن منتشر شده است که آنها را در حال خوش و بش و خندیدن به اتفاقات به وقوع پیوسته نشان می‌دهد.

 

 تیم‌های فوتبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------