ترکیب پرسپولیس در دوشنبه بدون بازیکنان تازه‌وارد



  پرسپولیس ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

در فاصله یک هفته مانده تا بازی حساس آسیایی، شرایط پرسپولیس قبل از بازی با استقلال تاجیکستان کمی پیچیده است. هر چند مصدومیت میلاد سرلک برای این بازیکن خیلی گران تمام شد و او شانس بازی برای تیم ملی را موقتاً از دست داد اما هافبک میانی فیکس یحیی از دیروز به تمرینات پرسپولیس برگشت و فرصت این را خواهد داشت تا کمی با تیم و نفرات جدید هماهنگ‌تر شود؛ اتفاقی که در بازی دوستانه فردا مقابل گل گهر رقم خواهد خورد.

 

فرصتی که حالا با این مصدومیت نگران کننده برای سرلک پیش آمد برای وحید امیری و مهدی ترابی پیش نخواهد آمد و آنها فقط با یک جلسه تمرین در تهران همراه تیم‌شان به دوشنبه خواهند رفت. این یعنی اینکه امیری و ترابی با یکی دو جلسه تمرین کنار 5 بازیکن جدید تیم باید از آنها شناخت پیدا کنند و به هماهنگی و هارمونی لازم برسند مگر اینکه یحیی نخواهد از آنها استفاده کند که اتفاقاً احتمالش بسیار زیاد است. 

 

برخلاف آنچه تصور می‌کردیم حتی علی نعمتی هم شانس فیکس بازی کردن در دوشنبه را نخواهد داشت و قرار است سیدجلال حسینی در کنار فرشاد فرجی مقابل استقلال تاجیکستان بازی کند. سیدجلال در چهار بازی آخر تیمش در لیگ بیستم نیمکت‌نشین بود و فرجی کنار کنعانی‌زادگان بازی کرد. آخرین بار او در اهواز مقابل فولاد بازی کرد و حالا بعد از دو ماه و 8 روز قرار است در ترکیب اصلی بازی کند و این بار کنارش کنعانی نیست و فرجی حضور خواهد داشت. پروژه اضافه شدن علی نعمتی به این خط دفاعی و بازی کردنش کنار فرشاد فرجی – که در شهرخودرو همبازی بوده‌اند – هم می‌ماند برای بعد از بازی با استقلال تاجیکستان و شاید شروع فصل تازه لیگ برتر.

 

در دفاع چپ احتمال حضور سعید آقایی در ترکیب زیاد است اما شاید هم وحید امیری به کار گرفته شود. در دفاع راست مشخص شده که سیامک نعمتی مثل بازی‌های فصل گذشته لیگ قهرمانان در این پست به میدان می‌رود.

 

هافبک راست مهدی ترابی است اما درباره هافبک چپ بین امیری و عالیشاه یکی بازی خواهد کرد. در واقع اگر امیری مدافع چپ باشد عالیشاه در این پست بازی خواهد کرد. البته گزینه اول یحیی در این پست احسان پهلوان بوده و هست اما شاید با انتقال اجباری پهلوان به مرکز زمین، هافبک چپ برای عالیشاه یا امیری خالی شود.

 

به عبارتی هافبک میانی و یکی از دو پست مرکز زمین مهم‌ترین جای ابهام در ترکیب اصلی پرسپولیس خواهد بود. بعد از جدایی نوراللهی مشخص نیست زوج میلاد سرلک و بازیکنی که کمی جلوتر از او بازی کند، چه کسی خواهد بود. رضا اسدی خرید تازه باشگاه آماده نیست و بعید است شرایط فیکس بازی کردن را تا هفته بعد پیدا کند ضمن اینکه کمال کامیابی‌‍نیا چهار ماه مصدوم بوده و شاید تا یک ماه دیگر هم آماده نشود و البته محمد شریفی جوان است و کم تجربه. در این شرایط احتمالاً احسان پهلوان به مرکز زمین خواهد آمد و یک خط جلوتر از سرلک بازی می‌کند.

 

در خط حمله هم زوج آل کثیر – عبدی به احتمال زیاد از ابتدا بازی می‌کنند. هر چند احتمال بازی امیری کنار آل کثیر هم هست و شاید عبدی به عنوان جوکر در نیمه دوم به میدان بیاید که اگر اینطوری باشد امیری برای سه پست به صورت همزمان کاندیدای بازی در ترکیب اصلی است! نکته جالب دیگر اینکه به احتمال بسیار زیادی هیچ کدام از 5 خرید تازه سرخ‌ها جایی در ترکیب اصلی نخواهند داشت.

 

ایران

محمدقراگزلو 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------