مدیرعامل شهرخودرو : در شان من نیست جواب مهدی رحمتی را بدهم



مدیرعامل شهرخودرو  ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
معمایی گفت: مشهد پتانسیل بالایی دارد و همه باید برای موفقیت فوتبال این استان در تلاش باشند اما ما از کسی کمکی نمی‌خواهیم تنها از آنها می‌خواهیم سد راه ما نشوند. 

مسعود معمایی مدیرعامل باشگاه شهرخودرو خراسان در گفتگو با  ایلنا در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: با حضور رضا مهاجری روی نیمکت شهرخودرو تمرینات تیم به خوبی زیر نظر ایشان پیگیری می‌شود. روز گذشته نیز حضور هادی عقیلی در کادرفنی قطعی شد و قرارداد ایشان بسته شد و ما منتظر حضور وی در تمرینات این تیم هستیم. برای تکمیل کادرفنی درحال مذاکره با برخی از گزینه ها هستیم که نظر مهاجری در مورد انتخاب این افردا بسیار مهم و حائز اهمیت است. 

 

وی در مورد حضور خداداد عزیزی در باشگاه شهرخودرو نیز بیان کرد: قرار است از ایشان کمک فکری بگیریم چرا که ایشان از افراد با تجربه و عاقل فوتبال ایران است. ایشان از پیشکسوتان فوتبال خراسان نیز هستند و به طور حتم حضورشان و تجربیات ایشان برای بازیکنان می‌تواند مثمر ثمر باشد و یک وزنه به حساب می‌آیند. 

 

او در مورد روزهای شلوغ شهرخودرو در فصل نقل و انتقالات نیز افزود: ماجرای جدایی بازیکنان ما را دیگر همه می‌دانند و ما باید برای این بازیکنان جانشین های مناسبی را تعیین می‌کردیم.  با توجه توانایی ها مهاجری ما اعتماد کاملی در خصوص بازیکنان جذب شده داریم و بازیکنانی که کادرفنی روی ایشان نظر داشتند را جذب کردیم تا مشکلی در این خصوص پیش نیاید.

 

معمایی در مورد سخنان مهدی رحمتی در برنامه فوتبال و اتهاماتی که در خصوص باشگاه شهرخودرو وارد کرد بیان کرد: متاسفانه در این برنامه عدالتی وجود نداشت. ما نیز صحبت های داشتیم که اجازه داده نشد صحبت کنیم. من علاقه‌ای ویژه ای به مهدی رحمتی دارم و یک نصحیت به او کردم و از وی خواستم که شان مربی‌گری را حفظ کن و خود را درگیر حواشی نکند. اما متاسفانه وکیل اشان حرف های را زدند که من در شان خودم نمی‌بینم جواب رحمتی را بدهم. ایشان گفتند حرف های هست که بخاطر موی سفید بنده آنها را مطرح نمی‌کنم خیلی دوست داشتم به ایشان بگویم که این احترام را کنار بگذارند و حرف بزنند تا ببینم ما چه اشتباهی مرتکب شده ایم. اتفاقاتی که رخ داد به هیچ وجه خوب نبود و بهتر است بیش از این در این خصوص صحبتی نشود  چرا که شهرخودرو به مسیر خود با قدرت ادامه خواهد داد.

 

مدیرعامل شهرخودرو در مورد حواشی ایجاد شده برای این تیم در هفته های اخیر اظهار داشت: اولویت اول ما برای سمت دهی در باشگاه، استفاده از افراد بومی و مشهدی است. اما نمی‌خواهیم مثل سابق بی گدار به آب بزنیم. تا قبل از این آقای حمیداوی همان افرادی را که در تیم پدیده حضور داشتند و سمت دار بودند را در شهرخودرو به کار گرفتند که در نهایت اخلاق را زیر پا گذاشتند. مشهد پتانسیل بالایی دارد و همه باید برای موفقیت فوتبال این استان در تلاش باشند اما ما از کسی کمکی نمی‌خواهیم  تنها از آنها می‌خواهیم سد راه ما نشوند.

 

وی در پایان افزود: با مساعدت های آقای حمیدوای  و کمک های آقای مدبر مدیرکل دارایی خراسان رضوی و آذری  نماینده مجلس 500 میلیون مالیات پدیده که از سال 1394 مانده بود پرداخت شد. پرداختی بازیکنان فصل گذشته را به 80 درصد رساندیم و برای بازیکنان جدید الورود نیز پرداختی داشتیم. همچنین قرار است تمرینات روز یک شنبه، سه شنبه و پنج شنبه نیز در زمین شماره یک ورزشگاه ثامن الائمه (ع) برگزار شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------