آغاز بلیت فروشی دیدار ایران-امارات | بازی ایران - کره؛ با حضور تماشاگر به شرط تزریق ۲ دُز واکس



 مسابقات انتخابی جام جهانی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
بلیت فروشی اینترنتی دیدار تیم ملی کشورمان با امارات در انتخابی جام جهانی آغاز شد. 

به گزارش فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان پنجشنبه آینده در دور سوم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در دبی به مصاف امارات می رود.

 

در همین رابطه فدراسیون فوتبال امارات بلیت فروشی اینترنتی این بازی را آغاز کرده است. قیمت بلیت ۵.۶۱ دلار اعلام شده که  حدود ۱۵۷ هزار تومان است.

 

طبق پروتکل های بهداشتی از سوی AFC تماشاگران باید دو دوز واکسن را دریافت کرده باشند. تماشاگران زیر ۱۶ سال حق ورود به ورزشگاه را ندارند و همه تماشاگران با ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در ورزشگاه حضور پیدا می کنند.

 

وزیر بهداشت: بازی تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی با حضور تماشاگر برگزار می شود 

وزیر بهداشت گفت: بازی تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی با حضور تعداد محدودی از هواداران برگزار می شود. 

 

 مسابقات انتخابی جام جهانی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش شفقنا، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه بهره برداری از ۵۰ طرح بیمارستانی، بهداشتی و درمانی برکت اعلام کرد: پیش بینی می شود که مقطع متوسطه از اواسط آبان ماه و مقطع دبستان پس از انجام بررسی های کارشناسی و احتمالا در آذرماه، بازگشایی شوند.

 

او عنوان کرد: بازی تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی با حضور تعداد محدودی از هواداران برگزار می شود البته این افراد باید دو دُز واکسن کرونا را تزریق کرده باشند.

 

وزیر بهداشت در ادامه گفت: متاسفانه رشد جمعیت در کشور، روند مناسبی نداشته که علامت خطر برای کشور است. کشوری که به سمت سالمندی می رود، با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد. بخشی از اقدامات مربوط به رشد جمعیت مانند درمان زوجین نابارور، مربوط به وزارت بهداشت است اما با همکاری همه ارگانهای موثر و نمایندگان مجلس، امیدواریم با طرح های تشویقی که ارائه می شود بتوانیم شاهد رشد مناسب جمعیت در کشور باشیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------