مسابقات جهانی کشتی فرنگی| طاهری به یک چهارم نرسید،دلخانی با برتری میلیمتری صعود کرد



مسابقات جهانی کشتی فرنگی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

۱۴:۵۵طوفان گرایی با نمایشی درخشان/ «آذربایجان» اسیر فن کشتی‌گیر «ایران» شد 

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن کشتی گرفت. وی در حالی که ۶ بر یک عقب بود موفق شد با ضربه فنی حریفش را شکست دهد تا راهی یک چهارم نهایی شود. این ملی‌پوش کشورمان در این مرحله در سرشاخ با جعفروف از آذربایجان با عملکردی فوق العاده با نتیجه ۱۰  بر صفر حریفش را مغلوب کرد. گرایی امشب در نیمه‌نهایی مبارزه می‌کند.

 

۱۴:۳۰ دلخانی با برتری میلیمتری صعود کرد  

در سومین روز از مسابقات جهانی کشتی فرنگی که به میزبانی اسلو در حال برگزاری است، ۳ ورزشکار کشورمان در مرحله مقدماتی روی تشک رفتند.

 

در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف دنیز منیکسه از آلمان رفت و با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید اما در مرحله یک چهارم مقابل تمیروف از اوکراین با نتیجه ۳-۳ به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. این مرحله امشب برگزار می‌شود.

 

پیش از این محمدرضا گرایی با ضربه فنی کردن حریف خود به یک چهارم راه پیدا کرد و رامین طاهری نیز مقابل حریف خود شکست خورد. امشب در فینال مسابقات جهانی محمدهادی ساروی و علی‌اکبر یوسفی با حریفان خود سرشاخ می‌شوند.

 

۱۴:۱۰ طاهری به یک چهارم نرسید 

طاهری در وزن ۸۷ کیلوگرم دور اول با میهایل برادو از مولداوی کشتی گرفت و با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز و راهی یک هشتم نهایی شد. وی دور دوم به مصاف تورپان بیسلطان اف از دانمارک رفت که با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد. طاهری برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد.

 

ادامه دارد..

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------