اظهار نظر دشان و انریکه بعد از فینال لیگ ملت‌های اروپا



تیم ملی فوتبال فرانسه ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه با برشمردن قابلیت‌های شاگردانش که منجر به قهرمانی آنها در دومین دوره لیگ ملت‌های اروپا شد، خودش و آنها را جنگجویان با اراده توصیف کرد. 

به گزارش تسنیم، دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه پس از بازگشت باشکوه مردانش مقابل اسپانیا در فینال لیگ ملت‌های اروپا که در آن گل خورده را با 2 گل جواب دادند و قهرمان شدند، به سایت یوفا گفت: من به بازیکنان افتخار می‌کنم و برای آنها بسیار خوشحالم. در هر دو بازی‌مان (در مراحل حذفی لیگ ملت‌ها) از رقبا عقب افتادیم اما خیلی سریع به گل خورده پاسخ دادیم و بازی را به تساوی کشاندیم. تیم ما به جز استعداد، شخصیت و ذهنیت مناسب هم دارد و به همین دلیل من به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

 

دشان افزود: امشب پای یک جام در میان بود. بازیکنانم مانند خودم جنگجو هستند. ما هر کاری که می‌شد انجام دادیم تا به اینجا برسیم و وقتی که شما در یک فینال باشید، همیشه بهتر است که آن را هم ببرید. در نیمه دوم تیم ما هجومی‌تر بود و حریف را وادار به ارتکاب اشتباه کرد. در تیم ما برای رسیدن به ترکیب اصلی رقابت وجود دارد. بازیکنان جوان مانند تئو هرناندز و اورلین شوامنی در این تورنمنت بازی کردند آن هم بدون آنکه تیم تحت فشار قرار بگیرد.

 

سرمربی خروس‌ها تأکید کرد: ما نزدیک به 20 دقیقه دست از بازی کشیدیم در حالی که جلوی تیمی مانند اسپانیا اجازه چنین کاری را ندارید. سیستم بازی ما و شیوه‌ای که آن را اجرا می‌‌کنیم هنوز نیاز به پیشرفت دارد.

 

دشان در پایان درباره مهاجم تیمش کریم بنزما که بار دیگر برای فرانسه گل زد و در پایان مسابقه هم به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، گفت: کریم برای ما یک مهره حیاتی است و در این دو بازی اخیر هم این را ثابت کرد. او قابلیت‌‌های مشخصی دارد، همینطور یک اراده آهنین برای کسب پیروزی و آن را به سایر بازیکنان هم انتقال می‌دهد. من برای او خوشحالم. کریم در قهرمانی ما در لیگ ملت‌ها نقش مهمی ایفا کرد.

 

انریکه: بعد از شکست قهرمان اروپا، شجاعانه با قهرمان جهان جنگیدیم/ فوتبال با ما بی‌انصاف بود

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا نمایش مردانش در فینال لیگ ملت‌های اروپا را شجاعانه توصیف کرد و نتیجه بازی را غیرمنصفانه دانست.

 

تیم ملی فوتبال فرانسه ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش  تسنیم، لوئیس انریکه پس از باخت 2 بر یک تیم ملی فوتبال اسپانیا در فینال لیگ ملت‌های اروپا مقابل فرانسه در دیداری که مردان او گل اول بازی را زدند، گفت: مقابل هر تیمی که قرار می‌گیریم بدون توجه به اسم و رسم آن و شرایطی که در آن قرار داریم، همیشه تلاش می‌کنیم که بازی خودمان را ارائه کنیم و امشب هم یک بازی شجاعانه هجومی و با انگیزه ارائه کردیم. پس نمی‌توانیم بگوییم که این شکست دردناک بود هرچند که کمی ناراحتیم چون واقعاً خیلی خوب جنگیدیم. من فقط می‌گویم که ای‌کاش می‌‌توانستیم به هواداران فوق‌العاده‌مان بهانه‌ای برای جشن گرفتن بدهیم.

 

انریکه درباره انتخاب بازیکن تیمش سرخیو بوسکتس به عنوان بهترین بازیکن مراحل حذفی رقابت‌ها هم گفت: مسلماً ما به بوسکتس به خاطر کسب این جایزه افتخار می‌کنیم اگرچه ما نتوانستیم جام قهرمانی را کسب کنیم. ما با یکی از قویترین و شاید قویترین خط حمله دنیا طرف بودیم. بازی بسیار سختی بود اما کار ما هم واقعاً خوب بود. ما نه تنها قهرمان اروپا (ایتالیا در مرحله نیمه نهایی) را شکست دادیم بلکه امشب هم مقابل قهرمان جهان (جام جهانی 2018) شانه به شانه جنگیدیم. ما واقعاً باید برای مدت بیشتری از گل‌مان محافظت می‌کردیم. هنوز شادی بازیکنان بابت گل‌مان تمام نشده بود که حریف با یک گل تماشایی بازی را یک - یک مساوی کرد.

 

سرمربی ماتادورها در پایان تأکید کرد: چند دقیقه اول بازی خیلی روی ما فشار بود. فرانسه از خط حمله ما را پرس می‌‌کرد و با این حال ما بازی خوبی ارائه کردیم. بعد در نیمه دوم اوضاع تا حدودی تحت کنترل قرار گرفت. بی‌انصافی فوتبال همین است که ما بعد از زدن گل اول می‌توانستیم کار فرانسه را یکسره کنیم اما گل خارق‌العاده کریم بنزما بازی را به تساوی کشاند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------