دوستِ رونالدو جنجال آفرید؛ حالمان به هم خورد آنقدر توپ طلا را به مسی دادید!



 رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
ستاره اسبق منچستریونایتد و یوونتوس نسبت به پیروزی احتمالی مسی در مراسم توپ طلا واکنش نشان داد. 

به گزارش فارس، با اعلام نامزدهای نهایی توپ طلای 2021، گمانه زنی‌ها نسبت به برنده احتمالی این جایزه از همان روز اول آغاز شد و بسیاری معتقد بودند که این جایزه باید به لیونل مسی برسد زیرا در تابستان قهرمان کوپا آمریکا شده است. برخی نیز معتقدند، «جورجینیو» که در فصل گذشته هم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و هم با ایتالیا به قهرمان جام ملت‌ها رسید، سزاوارترین بازیکن برای کسب این جایزه است. 

 

 رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رسانه‌های از برخی چهره‌های دیگر مثل بنزما، لواندوفسکی، کانته و رونالدو نیز پرده برداشتند ولی به نظر می‌رسد طبق ادعای برخی رسانه‌ها، مسی بیشترین شانس را برای کسب این جایزه دارد. 

 

پاتریک اورا، ستاره سابق منچستریونایتد و یوونتوس در خصوص این موضوع اظهارنظر کرد و گفت: به نظر من توپ طلای امسال باید به بازیکنی مثل کانته یا جورجینیو برسد. حالمان به هم خورد که انقدر توپ طلا را به مسی دادید. او سال پیش چه چیزی کسب کرد؟

 

وی ادامه داد:‌ بله، متوجه هستم که قهرمان کوپا آمریکا شد ولی سال پیش با بارسلونا چه کار کرد؟

 

اورا، یکی از دوستان صمیمی رونالدو بوده که در منچستریونایتد دوران خوبی با هم طی کرده‌اند. با اظهارات او برخی دوباره در خصوص اینکه آیا این جایزه انفرادی بوده یا به قهرمانی‌ها وابسته است، بحث کردند و همین باعث شد تا اظهارات او دوباره به تیتر رسانه‌ها بدل شود.

 

در این روزها همه در خصوص کاندید احتمالی خود صحبت‌ می‌کنند. رونالدو نازاریو، پنج شنبه نیز در اینستاگرام خود نوشت: جایزه توپ طلا باید به بنزما برسد!

 

 رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------