شماره ۸ شاکی در آستانه بازگشت به استقلال | خطر از بیخ گوش استقلال گذشت؟



 باشگاه استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مدیرعامل باشگاه استقلال تصمیم دارد مجتبی جباری را به عنوان مدیر آکادمی این باشگاه معرفی کند. 

 به گزارش خبرآنلاین؛ مجتبی جباری طی روزهای گذشته یکی دو بار با مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال درباره مدیریت آکادمی صحبت کرده و به نظر می رسد گزینه نهایی آبی ها برای آکادمی است. با این تفاسیر اگر مشکل خاصی رخ ندهد شاهد آن خواهیم بود که جباری به زودی ریاست آکادمی را برعهده بگیرد.

 

گفتنی است؛ پیش از این صحبت هایی درباره حضور مجید جلالی در آکادمی باشگاه استقلال وجود داشت که پیشنهاد آجورلو از سوی این پیشکسوت باسابقه رد شد.

 

خطر از بیخ گوش استقلال گذشت؟

آبی‌ها در تلاش هستند ۱۰۰ هزار دلار برای پادوانی جور کنند. 

 باشگاه استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 لی اندرو پادوانی مدافع سابق استقلال به فیفا شکایت کرده و می خواهد هر طور شده ۹ میلیون دلار از آبی ها بگیرد. او معتقد است چون در استقلال قطع نخاع شده، می تواند این غرامت را بگیرد. ظاهرا تلاش های او فعلا بی نتیجه مانده و فیفا تائید کرده استقلال تنها طلبش را پرداخت کند. آبی ها در تلاش هستند تا ۱۰۰ هزار دلار جور کنند و ظرف هفته های آینده آن را به حساب پادوانی منتقل کنند تا مشکل حل و فصل شود.

 

 مدافع استقلال از امروز در تمرینات

 باشگاه استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

به گزارش ایلنا، احمد موسوی مدافع تیم استقلال که در لیست مازاد این باشگاه قرار گرفته از امروز در تمرینات حضور خواهد یافت. ظاهرا موسوی قصد ندارد از استقلال جدا شود و این باشگاه برای اینکه این بازیکن را از لیست خود خارج کند باید با وی توافق کند که تا این لحظه این اتفاق صورت نگرفته است. 

 

اقدام فرشید اسماعیلی علیه استقلال

فرشید اسماعیلی بازیکن مدنظر فرهاد مجیدی برابر تمدید قرارداد در نقل و انتقالات اخیر بود اما او با وجود درخواست این سرمربی در نهایت راهی لیگ ستارگان قطر شد تا به تیم العربی ملحق شود.

    

 باشگاه استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

اسماعیلی که در فصل گذشته به دلیل اعتراض به وضعیت مدیریت باشگاه با احمد مددی به عنوان مدیرعامل وقت چالش‌های بسیاری داشت برای تمدید قراردادش روی مسائل مالی تمرکز داشت.

 

اسماعیلی فصل پیش درصد کمی از قراردادش را دریافت کرد و به دلیل جریمه‌هایی که از سوی باشگاه انجام شده بود، بخش زیادی را به همین دلیل از دست داد و درحالیکه باشگاه مدعی است از این طریق او طلبی ندارد اما این بازیکن نظر دیگری دارد.

 

اسماعیلی که حضور در العربی را به هفتمین فصل تجربه در پیراهن استقلال ترجیح داد مدعی است که پولش را به صورت کامل دریافت نکرده و اکنون طلبکار است. عدم تسویه حساب با اسماعیلی سبب شده تا او طی روزهای گذشته دست به اقدامی عجیب بزند.

 

هافبک سابق استقلال در ایمیلی به کنفدراسیون فوتبال آسیا مدعی شده است که به جهت عدم تسویه حساب باشگاه با او، اکنون آنها نباید مجوز حرفه‌ای داشته باشند و به همین خاطر باید مجوز آنها برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا باطل شود!

 

اسماعیلی درحالی دست به این اقدام زده که از زمان حضور مصطفی آجورلو او و حتی نماینده‌اش به باشگاه مراجعه نکرده‌اند تا این موضوع را پیگیری کنند و مستقیما نامه نگاری به AFC را آغاز کرده‌اند که می‌تواند برای باشگاه استقلال دردسرساز شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------