مجیدی: با حضور آجورلو دیگر بازیکنان منتظر محل تمرین نیستند | عنایتی: قرار گرفتن مقابل استقلال همیشه برایم دشوار بوده



 مجیدی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: کادر مدیریتی جدید، مشکلات استقلال را به حداقل رسانده است و امیدوارم با حمایت‌های آنها تیمی در شان استقلال را راهی مسابقات لیگ برتر کنیم. 

به گزارش ایرنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر هوادار تهران در هفته نخست لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: در ابتدای صحبت‌هایم بگویم که اصلا دوست ندارم در مورد گذشته صحبت کنم و نه به آن فکر می‌کنم. امسال با توجه به تغییر مدیریت با تیم خوب و جوانی که در اختیار داریم تلاش می‌کنیم که نتیجه خوبی بگیریم و بتوانیم هواداران‌مان را از نحوه بازی خوشحال کنیم.

 

وی در رابطه با جذب بازیکن خارجی جدید افزود: هر زمان جذب بازیکن جدید قطعی شود از طریق باشگاه اعلام خواهد شد.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص با استفاده از بازیکنان جدید گفت: همانطور که گفتید مهدی پور و یامگا مصدوم هستند اما سایر بازیکنان شرایط بازی دارند و فردا از آنها استفاده خواهیم کرد.

 

مجیدی در مورد قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم خاطرنشان کرد: فصل قبل هم این سوال از من پرسیده شد و باز هم همان پاسخ را تکرار می‌کنم. من و بازیکنان استقلال تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم به کار می‌گیریم.

 

وی در خصوص تقابل با تیم هوادار گفت: آنها تازه به لیگ برتر صعود کرده‌اند و شناخت زیادی از این تیم نداریم. این تیم انگیزه لازم برای بازی با استقلال را دارد و قطعا کار آسانی پیش رو نداریم. با بازیکنانم صحبت کردم. باید هوشیار باشیم و بازی را کنترل کنیم. امیدوارم بازی خوبی ارائه داده و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در رابطه با تغییرات مدیریتی در باشگاه گفت: چنین اتفاقات خوبی از یک مدیر فوتبالی قابل پیش بینی بود. از مصطفی آجورلو تشکر می کنم که در زمانی کوتاه مشکلات را به حداقل رساند. دست کم ما الان زمینی برای تمرین داریم و بازیکنانم تا ۱۲ شب منتظر نمی‌مانند که مکان تمرین مشخص شود. این اولین مشکل بود که حل شد. از نظر پرداختی هم امروز بازیکنان درصدی از قراردادشان را گرفتند. از کادر قوی مدیریتی تشکر می‌کنم و مطمئنم گروه او می‌تواند مشکلات استقلال را به حداقل برساند. امیدوارم با حمایت آجورلو تیمی را لایق نام استقلال بسازیم.

 

وی در مورد اینکه آیا فرزاد مجیدی در کادر فنی استقلال حضور خواهد داشت یا خیر، تصریح کرد: فرزاد کسالت داشت و از او خواستیم در تمرینات شرکت نکند. متین کریم زاده هم همینطور. آنها تست کرونا دادند و جوابش منفی شد اما به این خاطر که بیماری آنها به سایر نفرات سرایت نکند از آنها خواستیم در منزل استراحت کنند.

 

تیم فوتبال استقلال فردا (چهارشنبه) از ساعت ۱۸ در نخستین دیدار خود در فصل بیست ویکم در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم هوادار خواهد رفت.

 

عنایتی: بازی با استقلال همیشه برایم سخت است

سرمربی تیم فوتبال هوادار، نخستین حریف تیمش در لیگ برتر بیست و یکم یعنی استقلال را تیمی "سخت‌کوش" توصیف کرد.

 

 رضا عنایتی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در هفته نخست فصل بیست و یکم لیگ برتر فوتبال گفت: امیدوارم فصل خوبی برای ما باشد. چه موقعی که من مقابل استقلال بازی کردم و چه الان که به عنوان سرمربی حضور دارم، دیدار با استقلال برای من خیلی دشوار بوده است. با تیمی بازی داریم که سخت‌کوش و جنگنده است. تمام تلاش خود را می‌کنیم که یک بازی خوب ارائه دهیم. با توجه به بازیکنانی که به خدمت گرفتیم و تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه، امیدوارم نمایش خوبی داشته باشیم.

 

او ادامه داد: بازی‌های اول لیگ خیلی سخت است چون تیم‌ها از هم شناخت ندارند. ما هم تغییرات زیادی داشتیم و بازیکنان مختلفی را جذب کردیم. اعتقاد دارم بازیکنان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. من دعا می‌کنم بازی خوبی از آب دربیاید و همه از بازی لذت ببرند.

 

عنایتی درباره شرایط مدیریتی تیم هوادار گفت: ما اتفاقات مختلفی را گذراندیم و جلسات متعددی را برگزار کردیم. علیرضا معصومی در این راه به من خیلی کمک کرد و در بستن تیم شرایط را برای ما مهیا کرد. امیدوارم بتوانم جبران کنم. ایشان با اینکه مالک باشگاه بودند اما هیچ مصاحبه‌ای نکردند. خیلی اتفاقات عجیبی در حوزه مدیریت این تیم رخ داد اما الان یک گروه بسیار خوب در راس کار قرار دارند و من هم به عنوان سرمربی در خدمت تیم هستم. مدیرعامل باشگاه هم مشخص شد و ایشان هم حتما پاسخگو هستند.

 

سرمربی تیم هوادار درباره شایعاتی درباره تغییر نام این تیم گفت: وقتی مالکیت عوض می‌شود، می‌توانند نام تیم را عوض کنند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------