انتقاد مهدوی‌کیا از بازیکنان تیم ملی امید: باید زودتر گل بزنید!



 مهدوی‌کیا ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی فوتبال امید به بازیکنانش توصیه کرد در زدن ضربات آخر دقت کنند و بتوانند هر چه زودتر دروازه رقبا را باز کنند. 

به گزارش ایسنا، مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم ملی فوتبال امید در حاشیه نخستین تمرین تیم ملی بعد از غلبه بر نپال به انتقاد از بازیکنانش پرداخت و خطاب به بازیکنان گفت: امروز شوت زدن به سمت دروازه را تمرین می‌کنیم. روز گذشته در تمام کردن ضربات آخر مشکل داشتیم. اگر می‌خواهیم لبنان را ببریم، باید گل بزنیم. از دست دادن این همه موقعیت خوب نیست. در بازی اول هماهنگ نبودیم اما گلزنی برای تیم مهم است.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ادامه داد: باید با زدن گل زودهنگام تیم را از فشار خارج کنیم. خوشبختانه دیروز در شروع نیمه دوم گل زدیم. هر چه دیرتر گل بزنیم تیم حریف حتی اگر ضعیف هم باشد بهتر می شود. همه مقابل ایران با قدرت بازی می کنند و ما باید تمام تلاشمان را بکنیم و ضربات بهتری به توپ بزنیم.

 

مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال فوتبال آسیا در گروه B، دیروز در تاجیکستان آغاز شد و تیم ملی ایران با ۴ گل نپال را شکست دادند. گل‌های این بازی را مهدی لموچی در دقیقه ۴۶، حسین نخودکار در دقیقه ۷۶ و ۷۷ و یاسین سلمانی در دقیقه ۹۲ به ثمر رساند. هم‌چنین یاسین سلمانی در نیمه نخست پنالتی تیم ملی را از دست داد.

 

همچنین در دیگر بازی این گروه تیم ملی تاجیکستان، میزبان این گروه لبنان را با یک گل شکست داد. با این پیروزی تیم ملی ایران با سه امتیاز و تفاضل گل بیشتر نسبت به تاجیکستان صدرنشین است.

 

دومین بازی تیم ملی فوتبال امید ایران نیز روز پنج‌شنبه ششم آبان برابر لبنان برگزار خواهد شد و در بازی دوم تاجیکستان با نپال رو به رو خواهد شد.

 

این مسابقات در ۱۱ گروه برگزار می‌شود که ۱۱ تیم صدرنشین به همراه «۴ تیم برتر دوم» به همراه ازبکستان (میزبان) در خرداد ۱۴۰۱ در مسابقات نهایی شرکت خواهند کرد.

 

برنامه بازی‌های باقی مانده تیم ملی امید به این شرح است:

 

پنج‌شنبه ۶ آبان

لبنان- ایران/ ساعت ۱۶ به وقت محلی (۱۴:۳۰ به وقت تهران) - استادیوم دوشنبه

 

یک‌شنبه ۹ آبان

ایران- تاجیکستان/ ساعت ۱۹ به وقت محلی (۱۷:۳۰ به وقت تهران) – استادیوم دوشنبه

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------