مایلی‌کهن: پرسپولیس در این فصل کم هزینه نکرده است/ آجرلو باید از گذشته اش درس بگیرد



 فوتبال ایران,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
پیشکسوت فوتبال ایران درخصوص اختلاف‌هایی که بین طارمی و اسکوچیچ پیش آمده واکنش نشان داد. 

محمد مایلی‌کهن پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص اختلاف‌هایی که بین طارمی و اسکوچیچ پیش آمده، اظهار داشت: حرفهایی که اسکوچیچ می‌گوید درست است. یکی از مهمترین عواملی که باعث شده فوتبال ما علیرغم کمبود امکانات از تیم‌های دیگر آسیایی بهتر باشد بهره‌مندی از استعداد فوتبالی فراوان است اما باید قبول کنیم که رفتار هر دو نفر آنها خیلی محترمانه بود و امیدوارم هرچه زودتر اختلاف‌هایی که به وجود آمده برطرف شود.

 

وی ادامه داد: اگر ایرادهایی که همیشه به سرمربی‌های تیم ملی در برهه‌های مختلف گرفته می‌شود این است که رقابت‌های لیگ برتر را تماشا نمی‌کنند اما اسکوچیچ در اکثر بازیهای باشگاهی حضور دارد و به ایشان توصیه می‌کنم نگاه بیشتری به سرمایه‌های داخلی لیگ خودمان داشته باشد. شرایط تیم ملی خوب است و امیدوارم بتوانیم در جام جهانی حضور داشته باشیم.

 

مایلی‌کهن در خصوص شرایط پرسپولیس افزود: پرسپولیس بعد از باختی که به الهلال داشت خیلی زود توانست خودش را جمع و جور کند. پرسپولیس با جدایی بازیکنانی همچون مغانلو و نوراللهی بیشتر از هر فصل دیگری بازیکن جذب کرده و این را هم بگویم که آنها در این فصل کم هزینه نکرده‌اند.

 

وی بیان داشت: مدیرعامل وقت این تیم (سمیعی) به نظرم خیلی خوب در پرسپولیس کار کرد و با آنکه خیلی هم بی‌حاشیه بود بدون حاشیه هم رفت اما خیلی از مدیران ما با کلی سلام و صلوات می‌آیند و هنگام رفتن هم صد جور حاشیه برای تیم درست می‌کنند.

 

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص حضور آجرلو برای مدیرعاملی استقلال اذعان داشت: ایشان در استیل‌آذین موفق نبود و در مدیریت تراکتور و پاس هم با وجود هزینه‌های زیادی که صرف تیم‌ها شده بود به موفقیت نرسید. آجرلو چهره شناخته شده‌ای است و می‌تواند مشکلات استقلال را حل کند. ایشان باید از تجربه‌های گذشته‌اش درس بگیرد تا به موفقیت برسد. البته همانطور هم که همیشه گفته‌ام مددی هم مدیر خوبی بود و سالم کار می‌کرد.

 

مایلی‌کهن در خصوص نتایج این تیم گفت: امیدوارم تیم ملی به المپیک پارس صعود کند. مهدی مهدوی‌کیا شاگرد خود من بوده و امیدوارم بتواند به موفقیت برسد. امیدوارم از تجربیات ۴۴ سال گذشته درس بگیریم و در المپیک حضور پیدا کنیم البته اگر هم صعود نکنیم، نرفتن ما به المپیک فاجعه نیست. مهدوی‌کیا از لحاظ فنی و اخلاقی بازیکن بزرگی بود و از لحاظ انگیزه می‌تواند کمک‌حال تیم امید باشد.

 

خبرورزشی  

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------